Opinia użytkownika: Patrycja_423
Dotycząca firmy: Fiat
Treść opinii: Dnia 12 września idąc do salonu samochodowego marki Fiat, chciałam zobaczyć jak wygląda obsługa klienta. Opisując od samego początku, pan handlowiec odpowiedział na przywitanie "Dzień dobry", ale zrobił to z całkowitym brakiem zainteresowania (nie odrywając wzroku od monitora komputera) Gdy już byłam przy samochodzie, nikt z obsługi nie wyraził zainteresowania moją osobą, tzn. nikt nie podszedł. Samochód wystawiony na ekspozycji był nie opisany, tzn. nie było informacji z danymi technicznymi, cenami danego modelu. Po chwili sama poprosiłam handlowca o podejście. Osoba była kompetentna pod względem wiedzy merytorycznej, odpowiadała na zadane pytania, jednakże nie zaproponowała odbycie jazdy testowej. Widać oraz odczuć było w zachowaniu handlowca kompletny brak zainteresowania klientem. Co do pomieszczenia nie mam żadnych zastrzeżeń, było czysto i schludnie.