Pierwsze wrażenie- da się je zrobić tylko raz... Niestety. Otwieram drzwi a w środku zaduch, nieprzyjemny zapach zmieszany z wonią dymu papierosowego... koszmar. Uciekła bym stamtąd gdyby pani z obsługi(swoją drogą zaniedbana i chyba pokłócona z zasadami higieny) nie zapytała w czym może pomóc. Odpowiedziałam, że interesuje mnie internet mobilny. Pani wyciągnęła ulotkę i proponuje mi internet z netbookiem nie pytając czy takowy mnie interesuje. Odpowiedziałam, że netbooka już posiadam, jestem zainteresowana wyłącznie internetem. Pani przestawiła mi jedną ofertę, która nie była zbyt konkurencyjna... Nie miałam ochoty zadawać zbyt wielu pytań, chciałam jak najszybciej wyjść! Podsumowując cenowo oferta lepsza niż iPlus (natomiast nie wiadomo jak z zasięgiem w niektórych miejscach... ), natomiast o wiele gorsza niż oferta Play, obsługa fatalna, nieprofesjonalna, sam salon nie wyglądał źle natomiast ten zaduch w środku przytłumił wszystko... Nie polecam nawet otwierać drzwi a jeśli kogoś koniecznie interesuje oferta T-mobile proponuje odwiedzić inny salon lub wejść na stronę internetową.
Konsultanci były bardzo uprzejmi, używali typowych sformułowań mających nakłonić klienta do podpisania umowy (np. mamy możliwość podpisać umowę na tą ofertę tylko jeszcze z 2 klientami), co dało się wyraźnie zauważyć. Wypowiadali się niepochlebnie na temat innych firm tej samej branży. Konsultanci zadawali na wzajem sobie pytania na które powinni odpowiedzieć klientowi bez zastanowienia. Jeden z konsultantów podstępnie wyłudził ode mnie dowód osobisty(pytając ile mam lat i prosząc o udowodnienie tego podając swój dokument tożsamości) i zaczął wpisywać moje dane w formularz umowy nie pytając mnie czy jestem zainteresowana ofertą. Dodatkowym błędem było poinformowanie mnie o wysokości kosztów instalacji łącza internetowego dopiero po podpisaniu przeze mnie umowy. Podsumowując obsługa niekompetentna za to wyuczona sztuczek sprzedażowych, natomiast miła i uprzejma.
Obsługa na początku nie traktowała mnie zbyt poważnie ze względu na mój wiek (nikt nie spodziewał się, że za chwilę podpisze z nimi samodzielną umowę). Ale gdy zaczęłam pytać o konkrety obsługa zaczęła być bardziej uprzejma, ale jednocześnie nieprzesadnie. Potem zostałam wprowadzona w błąd , na szczęście na niekorzyść operatora ( pani pomyliła kartkę z ofertami). Później informacja została sprostowana. Niestety musiałam długo czekać na potwierdzenie mojej umowy (system się zawiesił) i siedziałam bezproduktywnie w salonie sprzedaży, ale rozumiem, że to nie wina obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.