Opinia użytkownika: Patrycja_411
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Konsultanci były bardzo uprzejmi, używali typowych sformułowań mających nakłonić klienta do podpisania umowy (np. mamy możliwość podpisać umowę na tą ofertę tylko jeszcze z 2 klientami), co dało się wyraźnie zauważyć. Wypowiadali się niepochlebnie na temat innych firm tej samej branży. Konsultanci zadawali na wzajem sobie pytania na które powinni odpowiedzieć klientowi bez zastanowienia. Jeden z konsultantów podstępnie wyłudził ode mnie dowód osobisty(pytając ile mam lat i prosząc o udowodnienie tego podając swój dokument tożsamości) i zaczął wpisywać moje dane w formularz umowy nie pytając mnie czy jestem zainteresowana ofertą. Dodatkowym błędem było poinformowanie mnie o wysokości kosztów instalacji łącza internetowego dopiero po podpisaniu przeze mnie umowy. Podsumowując obsługa niekompetentna za to wyuczona sztuczek sprzedażowych, natomiast miła i uprzejma.