Opinie użytkownika (4)

Restauracja Gościniec Śląski...
Restauracja Gościniec Śląski to jedna z moich ulubionych restauracji.Mieści się przy głównej drodze więc bardzo łatwo do niej trafić.Przytulne miejsce, w sam raz stworzone na wieczorne kolacje jak również na spotkania z przyjaciółmi.Lokal oferuje bardzo zróżnicowane menu.Można tu zamówić tradycyjne śląskie dania takie jak rolady i kluski jak również bardziej wykwintne typu nadziewana kaczka w jabłkach.Ogromny plus daję za potrawy, wszystko przyrządzane jest ze świeżych produktów - lokal nie serwuje dań mrożonek. Oczywiście co za tym idzie długi czas oczekiwania na swoje zamówienie,to jedyne co może troszkę irytować klienta.Obsługa miła i profesjonalnie podchodząca do klientów zarówno tych młodych jak i starszych osób.Lokal posiada osobną salę dla palących co jest również dużym plusem gdyż nie trzeba wdychać papierosowego dymu.Lokal oprócz dobrych dań serwuje również dobre napoje,świeżo wyciskane soki,bardzo dobre drinki i kilka rodzajów piwa dla smakoszy tego trunku.Można by pomyśleć, że wszystkie te zalety idą w parze z wysoką ceną otóż nie.Ceny nie są wygórowane można tam dobrze zjeść za cenę jedynych 30zł - więc na prawdę warto!

Patrycja_210

19.02.2011

Gościniec Śląski

Placówka

Bytom, Długa 50

Nie zgadzam się (3)
Sklep spożywczy Lewiatan...
Sklep spożywczy Lewiatan to jeden z osiedlowych sklepów do którego zdarza mi się chodzić.Nie mam nic do zarzucenia,obsługa dość miła,wystrój sklepu też nie budzi zastrzeżeń jedyne co mnie przeraża to kolosalne ceny produktów ponieważ są dużo większe niż w każdym innym sklepie.Na pierwszy rzut oka widać,że właściciele tylko patrzą na to jak zarobić na potencjalnych klientach.

Patrycja_210

05.02.2011

Lewiatan

Placówka

Radzionków, Męczenników Oświęcimia 52

Nie zgadzam się (0)
Jak zawsze wybrałam...
Jak zawsze wybrałam się na zakupy do najbliższego Hipermarketu. Zrobiłam zakupy,podchodzę do kasy i co mnie czeka?Kilkadziesiąt minut stania w kolejce.Nie podoba mi się to że kas szybkiej obsługi nie ma więcej - jest tylko jedna i na dodatek zawsze są przy niej jakieś problemy,albo ktoś bierze produkty bez kodu kreskowego i uparcie chce go dostać - trzeba czekać - i to dość długo zanim ktoś z obsługi łaskawie podejdzie i rozwiąże problem. Mnóstwo razy zdarzyło mi się również,że chciałam kupić coś co było w gazetce pokazane ale niestety sklep jeszcze nie wprowadzał tego "w życie" i też wynikały z tego nieprzyjemne sytuacje. Ogólnie mówiąc obsługa w tym sklepie jest beznadziejna.Tak samo jak to,że trudno tam znaleźć niektóre z przedmiotów z powodu częstych zmian wystroju sklepu. Jedyne co mi się ostatnimi czasy spodobało to,to że sklep uruchomił swoją linię busików,z których może skorzystać każdy gdyż są darmowe.

Patrycja_210

17.12.2009

M1

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 96

Nie zgadzam się (26)
Jestem klientką Mbanku...
Jestem klientką Mbanku już dość długo,wczoraj musiałam się skonsultować z osobą z obsługi Mbnku przez tzw. MLinię ale niestety miałam pewne trudności,przez pół godziny próbowałam się z nimi połączyć ale zawsze sygnał w telefonie informował mnie że są zajęci - co mi się nie spodobało.Tak więc musiałam pojechać do siedziby Mbanku aby załatwić swoją sprawę ale tam jedyne co mi powiedziano,to tyle że takie sprawy załatwia się tylko i wyłącznie telefonicznie - strata mojego czasu na przejazdy w te i wewte.Tak więc wróciłam do domu,kolejny raz przysiadłam do telefonu i odziwo za 5 razem dodzwoniłam się w końcu.Pani z obsługi była całkiem miła wszystko mi tłumaczyła ale cóż z tego jeśli na każde moje pytanie najpierw odpowiadała "Proszę chwileczkę poczekać", czas uciekał a Pani po półminutowej przewie mówiła "Dziękuję za cierpliwe czekanie" i bardzo płynnie odpowiadała na moje wcześniej zadane pytanie - jakby czytała z kartki. Po upływie 20 min załatwiłam sprawę,na którą Mbank w opisie na stronie internetowej określa jako "szybko i łatwo". Tak więc nie byłam miło zaskoczona.

Patrycja_210

17.12.2009

mFinanse

Placówka

Bytom, CH M1 ul. Strzelców Bytomskich 96

Nie zgadzam się (30)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, na wstępie dziękujemy za wyrażenie opinii i zwrócenie uwagi na jakość obsługi. Jednocześnie w imieniu mBanku najmocniej przepraszamy za opisane niedogodności. Utrudnienia w uzyskaniu szybkiego połączenia z operatorem mLinii jakie mogły występować w ostatnich dniach związane były ze zwiększoną liczbą dokonywanych operacji i znaczącym wzrostem liczby telefonów. Maksymalnie zwiększyliśmy ilość operatorów przyjmujących rozmowy Klientów oraz uruchomiliśmy wszystkie rezerwy technologiczne, by skutecznie rozładować zwiększoną ilość połączeń. Zapewniam także, iż temat ten jest przedmiotem naszych prac i analiz, wdrażamy i podejmujemy działania w kierunku zapewnienia wszystkim naszym Klientom możliwości szybkiego i łatwego realizowania dyspozycji za pośrednictwem mLinii. Pragnę również dodać że dla naszych Klientów na stronie mBanku umieściliśmy orientacyjny czas oczekiwania na Operatora mLinii http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=1. Zapewniam, również że dokładamy wszelkich starań, aby oferta mBanku była atrakcyjna a obsługa jak najbardziej przyjazna i odpowiadała potrzebom naszych Klientów. Wyrażona przez Panią opinia jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji dla prowadzonego na bieżąco procesu szkolenia naszych pracowników. Bardzo zależy nam, aby Klienci czerpali z kontaktów z mBankiem nie tylko korzyści finansowe, ale również satysfakcję z poziomu i jakości obsługi. Jeszcze raz proszę o przyjęcie naszych przeprosin. Pozdrawiam Sylwia Ulężałka mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi