Opinia użytkownika: Patrycja_210
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Jestem klientką Mbanku już dość długo,wczoraj musiałam się skonsultować z osobą z obsługi Mbnku przez tzw. MLinię ale niestety miałam pewne trudności,przez pół godziny próbowałam się z nimi połączyć ale zawsze sygnał w telefonie informował mnie że są zajęci - co mi się nie spodobało.Tak więc musiałam pojechać do siedziby Mbanku aby załatwić swoją sprawę ale tam jedyne co mi powiedziano,to tyle że takie sprawy załatwia się tylko i wyłącznie telefonicznie - strata mojego czasu na przejazdy w te i wewte.Tak więc wróciłam do domu,kolejny raz przysiadłam do telefonu i odziwo za 5 razem dodzwoniłam się w końcu.Pani z obsługi była całkiem miła wszystko mi tłumaczyła ale cóż z tego jeśli na każde moje pytanie najpierw odpowiadała "Proszę chwileczkę poczekać", czas uciekał a Pani po półminutowej przewie mówiła "Dziękuję za cierpliwe czekanie" i bardzo płynnie odpowiadała na moje wcześniej zadane pytanie - jakby czytała z kartki. Po upływie 20 min załatwiłam sprawę,na którą Mbank w opisie na stronie internetowej określa jako "szybko i łatwo". Tak więc nie byłam miło zaskoczona.