Sprzedawczyni przywitała się ze mną przy kasie, odpowiadając dopiero na moje ,,dzień dobry'' - zapłaciłem za paliwo - posiadałem strasznie nieodparte wrażenie że było to robione ,,na szybko'' - a żaden produkt nie został mi zaproponowany - jedynie zostałem zapytany o kartę na punkty. Mimo wszystko poprosiłem o hot doga - również brak reakcji ze strony sprzedającej o kawę/cole do tego. Po płatności poczekałem na hot doga, tutaj obsługiwała mnie inna sprzedawczyni która dokończyła przygotowanie jedzenia, i z uśmiechem życzyła smacznego i miłego dnia.
Wchodząc do sklepu, zostałem przywitany a sprzedawca widząc mnie nawiązał kontakt wzrokowy - warto nadmienić że w tym czasie ustawiał towar na półkach, nie stał przy kasie. Rozejrzałem się chwilę po sklepie szukając napoju, co zwróciło uwagę obsługującego, zwrócił się do mnie oferując pomoc w znalezieniu poszukiwanego produktu, oraz zaproponował drugi argumentując że ,,wielosztuki bardziej się opłacają'', po czym zaprosił mnie do kasy. Tam zostałem zapytany o o hot-doga do napoju, oraz o aplikacje żappka - całość przebiegała w bardzo przyjaznej atmosferze nie było widać po sprzedawcy że jest znudzony, lub robi to na siłę. Wychodząc sprzedawca życzył mi ,,miłego dnia''
Ocena z mojej strony 4,5/5 - brakowało drugiego sprzedawcy który w tym czasie zajmował by się reszta dostawy, jest to mała żabka w której brakuje miejsca, towar który czekał na wypakowanie blokował przejście w jednej z alejek sklepowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.