Opinia użytkownika: Oskaaar
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Wchodząc do sklepu, zostałem przywitany a sprzedawca widząc mnie nawiązał kontakt wzrokowy - warto nadmienić że w tym czasie ustawiał towar na półkach, nie stał przy kasie. Rozejrzałem się chwilę po sklepie szukając napoju, co zwróciło uwagę obsługującego, zwrócił się do mnie oferując pomoc w znalezieniu poszukiwanego produktu, oraz zaproponował drugi argumentując że ,,wielosztuki bardziej się opłacają'', po czym zaprosił mnie do kasy. Tam zostałem zapytany o o hot-doga do napoju, oraz o aplikacje żappka - całość przebiegała w bardzo przyjaznej atmosferze nie było widać po sprzedawcy że jest znudzony, lub robi to na siłę. Wychodząc sprzedawca życzył mi ,,miłego dnia'' Ocena z mojej strony 4,5/5 - brakowało drugiego sprzedawcy który w tym czasie zajmował by się reszta dostawy, jest to mała żabka w której brakuje miejsca, towar który czekał na wypakowanie blokował przejście w jednej z alejek sklepowych.