Bardzo dobre biuro. Ofertę wybrałam kierjąc się ceną na stronie www. Następnie skontaktowałam się z pracownikiem poprzez infolinię. Był pomocny i uprzejmy, udzialał wkazówek, wyraził opinię. Wycieczka zorganizowana była bez zastrzeżeń. Wszysto dopięte na ostatni guzik, a rezydent wręcz "prowadzał za rękę". Hotel okazał się zgodny ze zdjęciami i opisem biura. Polecam
Hotel bardzo sypatyczny, mały, kameralny i cichy, raczej dla ludzi spokojnych lubiących klasykę. Pokoje czyste ciekawie urządzone. Hotel z klimatem niestety moim zdaniem wyżywienei kiepskie. Śniadania bardzo dobre i urozmaicone, dania obiadowe jdnak słabo przyprawione, doć bezpłciowe a w ofercie raczej ic wymyślnego. Kolacje smaczne, jednak nie najadałąm się!.
Lecąc liniami lotniczymi LOT, jako osoba często korzystajaca z usług lotniczych na tzw. krótkich trasach zauważyłam w porównaniu wysoką jakośc usług 9np. [posiłek na pokłądzie, czego nie stosuje nawet Lufthansa na krótkich trasach). Mozliwości doknonywania zakupu i rezerwacji biletu przez internet, oraz odprawy tel. sprawiły, że marka ta bardzo zyskała w moich oczach.
W restauracji pracuje większa ilośc osób, niż jest stanowisk kasowych. Wydawać by się mogło, iż obsługa pójdzie sprawnie, tym bardziej, iz jest to restauracja szybkiej obsługi. Niestety ekspedienci są rozkojarzeni, czeka się w kolejce ok. 20 min, po czym opieszała obsługa myli zamówienia i nie może zapamiętac klienta, któremu nie wydała posiłku. Moim zdaniem w tego typu pracy konieczna jest spostrzegawczośc, energia, otawrtość. Mam wrażenie - już nie po raz pierwszy - że akurat w tej restauracji Mc Donald's robią wszystko stracić opinię mozliwości zjedzenia "szybkiego posiłku".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.