odwiedziłam jeden ze sklepów Biedronka i niestety moje doświadczenie było bardzo nieprzyjemne. Już od wejścia było brak jakiegokolwiek powitania czy zainteresowania. Obsługa była opryskliwa i wyglądała na znudzoną oraz zmęczoną.
W sklepie panował bałagan – kartony z towarem zagracały alejki, a wiele produktów było nieprawidłowo oznaczonych lub brakowało cen. Co gorsza, na kilku półkach zauważyłam przeterminowane artykuły spożywcze.
Zapytałam jedną z pracownic o konkretny produkt, ale odpowiedziała niechętnie i bez żadnej chęci pomocy. Czułam się zignorowana. Taka postawa jest nie do przyjęcia, zwłaszcza w miejscu, które reklamuje się jako przyjazne dla klienta
miałam okazję odwiedzić perfumerię Douglas i muszę przyznać, że poziom obsługi pozytywnie mnie zaskoczył. Pani Anna była uprzejma, zaangażowana i chętnie udzielała porad, nie narzucając się przy tym. Sklep był czysty, dobrze zorganizowany, a ekspozycja produktów zachęcała do zakupów. Konsultantka wykazała się wiedzą na temat kosmetyków i perfum, zadawała odpowiednie pytania, by dobrać produkt do moich potrzeb. Cała wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Obsługa na bardzo wysokim poziomie – zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie.
miałam okazję odwiedzić perfumerię Douglas i muszę przyznać, że poziom obsługi pozytywnie mnie zaskoczył. Pani Anna była uprzejma, zaangażowana i chętnie udzielała porad, nie narzucając się przy tym. Sklep był czysty, dobrze zorganizowany, a ekspozycja produktów zachęcała do zakupów. Konsultantka wykazała się wiedzą na temat kosmetyków i perfum, zadawała odpowiednie pytania, by dobrać produkt do moich potrzeb. Cała wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Obsługa na bardzo wysokim poziomie – zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.