Dosc czesto latam sluzbowo samolotem, stad takze czesto jestem gosciem lotniskowego sklepu Baltona, gdzie spotykalam sie dotychczas z roznym przyjeciem. Dzisiaj rano jednakze wszystko zdawalo sie byc w jak najlepszym porzadku. Sklep byl poukladany, posprzatany i przejrzysty. towary rowniotko poukladane na poleczkach, personel wyspany, usmiechniety i zadowolony. Zrobilam zakupy, ktore Pani przy kasie nawet zapakowala sama do reklamowki Baltony. Czulam sie dzisiaj bardzo komfortowo robiac zakupy w tym miejscu.
Bylam dzisiaj rano odprawiana do Oslo na lotnisku Okecie w Warszawie. Personel WAS, jak zawsze zyczliwy, przeprowadzil odprawe szybko i skutecznie. Miejsce odprawy bylo czyste i zadbane. Uzyskalam informacje, o ktore prosilam, podane z usmiechem. Pracownik WAS pomogl mi i dodatkowo zniosl moja walizke po schodach do autobusu.
Chociaz moje nastawienie do oferty Eurobanku i samego banku nie jest dobre, ta placowka dostaje ode mnie punkt za po pierwsze porzadek, czystosc oraz obsluge pracownikow: zawsze usmiechnieci, pomocni, rzetelni. Niestety- bardzo czesto jest duza kolejka oczekujacych do okienka. tego dnia nie bylo w kasie rano zadnych drobnych i nie moglam dokonac wyplaty.
Lotniskowa kawiarnia w ostatnim czasie nieco sie powiekszyla. Spowodowalo to chaos w obsludze. Bylam obslugiwana przez 3 rozne osoby, ktore ciagle mnie pytaly o to samo. Klient za mna mowil po angielsku, niestety bez mojej pomocy by sie nie dogadal-za to wysstawiam -2. Pogorszyl sie takze porzadek, rzuca sie w oczy jego brak. Kanapki nie sa poukladane, na podlodze brudno. Obsluga w dalszym ciagu sympatyczna i usmiechnieta (pomimo chaosu), a jedzenie dobre. Minus za ceny.
Czesto robie zakupy w Selgros-Bytom. Maz ma firme i mamy tam karte. Lubie to,ze jest tam znacznie mniej ludzi nizy w innych popularnych marketach samobslugowych, a -w przeciwienstwie do Makro- wiele produktow mozna kupic takze w detalu. 7maja bylo wlasnie malo ludzi, szybka, aczkolwiek niezbyt uprzejma obsluga przy kasie. Ogolnie zakupy-szybkie i udane.
Być może nie jest to najlepszy basen w okolicy, jednak uważam, że jest dosyć czysty (wystarczająco czysty) oraz posiada szereg opcji dodatkowych, takich jak sauna, solarium, jaccuzzi.
Obsługa przy kasie średnia, szatniarki i sprzataczki czasem są nieznośne. W szatni zdecydowanie za mało przebieralni (tylko jedna!). Brak udogodnień dla rodziców z małymi dziećmi.i
Jestem stałą klientką tej placówki Rossmanna, z uwagi na bliskość mojego miejsca zamieszkania-zawsze zyskam tam fachową pomoc pracowników, ceny są umiarkowane, raczej niższe niż wyższe. Pracownicy uśmiechnięci, profesjonalni i pomocni. Niestety nie zawsze jest tam bezblednie czysto, a tego by sie oczekiwało w drogerii. Polecam i wystawiam wysoką notę plus3.
Chociaż generlanie jestem zadowolona z obsługi i jedzenia w Sphinxie, przyznałam dzisiaj tylko -1, a to głownie ze względu na fakt, iż będąc klientką Sphinxa poprosiłam kelnera o podgrzanie buteleczki z mlekiem dla mojej Córki i spotkałam się z odpowiedzią odmowną. Powód: zepsuta mikrofalówka, prośba o garnuszek z wrzątkiem> odmowna.
Po raz kolejny oceniam Eurobank, ponieważ w kolejnej placówce nie zostałam obsłużona profesjonalnie. Najpierw poproszono mnie o "chwileczkę" cierpliwości, potem -przy wpłacie na konto kwoty 4700zl- pracownik pomylił się i wydrukował dla mnie dokument wpłaty na 3700zl. Następnie okazało się, że Pani "pomylił" się moj nr konta i pieniądze znalazły się na koncie, które nie istniało.
Pracownicy Eurobanku są niekompetentni. W czasie mojej wizyty obsługujący mnie pracownik kilkukrotnie sięgał rady lub wzywał koleżankę, zdarzyło się nawet trzykrotnie, że dzwonił "upewnić" się na infolinię, ponieważ nie potrafił udzielić rzeczowych informacji. Po godzinnej wizycie w placówce nie osiągnęłam tego, po co przyszłam, nie zostało mi zaproponowane żadne konstruktywne rozwiązanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.