Salon utrzymany w czystości. Pracownicy pomocni i kompetentni. Pracownik zapytany o poradę w sprawie książki umiał polecić ciekawą pozycję i odpowiednio zachęcić klienta do zakupu, wykazał zainteresowanie klientem i przerwał dotychczas wykonywane czynności przy punkcie obsługi klienta. Wszyscy pracownicy byli ubrani w firmowe stroje i wyglądali czysto i schludnie.
Kompetentni pracownicy, pomocni. Na pytania odpowiadali rzeczowo i konkretnie. Starali się jak najlepiej obsłużyć klientów. Gdy klienci nie potrzebowali pomocy, pracownicy porządkowali półki z towarem. Każdy z nich był ubrany w firmowy strój i zajęty pracą. Przy wejściu do sklepu zostałam w miły sposób powitana a po wyjściu pożegnana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.