Opinie użytkownika (2)

Salon utrzymany w...
Salon utrzymany w czystości. Pracownicy pomocni i kompetentni. Pracownik zapytany o poradę w sprawie książki umiał polecić ciekawą pozycję i odpowiednio zachęcić klienta do zakupu, wykazał zainteresowanie klientem i przerwał dotychczas wykonywane czynności przy punkcie obsługi klienta. Wszyscy pracownicy byli ubrani w firmowe stroje i wyglądali czysto i schludnie.

Olimpia_23

13.07.2012

empik

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Kompetentni pracownicy, pomocni....
Kompetentni pracownicy, pomocni. Na pytania odpowiadali rzeczowo i konkretnie. Starali się jak najlepiej obsłużyć klientów. Gdy klienci nie potrzebowali pomocy, pracownicy porządkowali półki z towarem. Każdy z nich był ubrany w firmowy strój i zajęty pracą. Przy wejściu do sklepu zostałam w miły sposób powitana a po wyjściu pożegnana.

Olimpia_23

13.07.2012

DEICHMANN

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi