Opinie użytkownika (10)

Dobrze. Obsługa sama...
Dobrze. Obsługa sama zainteresowała się mną krążącą po sklepie i szukającą danego produktu. Zapytała i doradziła wybór odpowiedniego karnisza.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_395

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_395

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Rekomendacja...
Bardzo źle. Rekomendacja sklepu pepco ze względu na asortyment, a nie jakość obsługi. Obsługujące panie były nieuprzejme, nie udzielały pomocy.Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_395

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_395

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Olga_395

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_395

27.03.2017

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Olga_395

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_395

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. W salonie...
Słabo. W salonie franczyzowym T-mobile odnosiło się wrażenie "wyjdź kliencie i daj mi już święty spokój". Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Olga_395

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie Carrefour w Radomsku nie należą do przyjemności. W sklepie panuje bałagan, poniewierają się puste opakowania, jest ciasno. Jeśli chodzi o jakość obsługi - panie na kasach wypełniają swoje obowiązki, zachowują kulturę osobistą. Natomiast osoba obsługująca punkt szybkich zakupów zachowuje się niestosownie w stosunku do klienta. Chcąc zakupić bon nie otrzymałam żadnych wskazówek jak to zrobić. Mimo próśb o kontakt do osoby zajmującej się sprzedażą bonów zostałam zlekceważona.

Olga_395

11.02.2017

Carrefour

Placówka

Radomsko, Piastowska 28

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi