Dobrze. Obsługa sama zainteresowała się mną krążącą po sklepie i szukającą danego produktu. Zapytała i doradziła wybór odpowiedniego karnisza.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Rekomendacja sklepu pepco ze względu na asortyment, a nie jakość obsługi. Obsługujące panie były nieuprzejme, nie udzielały pomocy.Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. W salonie franczyzowym T-mobile odnosiło się wrażenie "wyjdź kliencie i daj mi już święty spokój". Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Zakupy w sklepie Carrefour w Radomsku nie należą do przyjemności. W sklepie panuje bałagan, poniewierają się puste opakowania, jest ciasno. Jeśli chodzi o jakość obsługi - panie na kasach wypełniają swoje obowiązki, zachowują kulturę osobistą. Natomiast osoba obsługująca punkt szybkich zakupów zachowuje się niestosownie w stosunku do klienta. Chcąc zakupić bon nie otrzymałam żadnych wskazówek jak to zrobić. Mimo próśb o kontakt do osoby zajmującej się sprzedażą bonów zostałam zlekceważona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.