Opinie użytkownika (11)

Bardzo szybka pomoc...
Bardzo szybka pomoc techniczna. Wszystko załatwione zdalnie, bez potrzeby wizyty technika.

Ocena Klienta

12.07.2024

Netia

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Obsługa w salonie...
Obsługa w salonie bardzo uprzejma, ale dużo mniejszy asortyment niż jeszcze dwa lata temu no i brak technika na miejscu. Po wielu latach odbierania okularów po godzinie, doczekaliśmy czasów, gdzie czas oczekiwania do dwóch tygodni, a naprawa tylko w dedykowanym punkcie. Szkoda....

Ocena Klienta

21.02.2024
Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybkie dodzwonienie...
Bardzo szybkie dodzwonienie i profesjonalna obsługa.

Ocena Klienta

21.02.2024
Nie zgadzam się (0)
Super, czasami tylko...
Super, czasami tylko brudne ekrany. Można by wprowadzić proces wycierania przez obsługujących Kurierów.

Ocena Klienta

21.02.2024

InPost

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wypracowaniu opinii...
Po wypracowaniu opinii taniej, dobrej apteki, firma skręciła w stronę giga marży. Polecam weryfikacje ceny magne b6 .... około 30% drożej niż normalnie.

Ocena Klienta

21.02.2024

Dr.Max

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Trochę za długi...
Trochę za długi czas oczekiwania, ale to raczej kwestia liczby i sposobu wybierania przez Klientów.

Ocena Klienta

21.02.2024

Kiszeczka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałem zgodę na...
Otrzymałem zgodę na realizację dwóch wizyt poza Lux Med ze względu na brak wolnych terminów. Łączna kwota poniesionych kosztów około 1 tys. zł. Otrzymałem zwrot tylko około 350 zł. Jedna odmowa ze względu na wysłanie FV po terminie trzech miesięcy, nikt mnie o tym nie poinformował. W drugim przypadku do realizacji iniekcji płynu konieczna była wizyta u ortopedy w Carolina. Zwrot tylko za usg z iniekcją pomimo przedstawieniu dwóch faktur.

Ocena Klienta

21.02.2024

LUX MED

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawnie, szybko i...
Sprawnie, szybko i jeszcze możliwość oceny Konsultanta.

Ocena Klienta

21.02.2024

Netia

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zostałem skierowany na...
Zostałem skierowany na usługę zewnętrzną iniekcji płynu. Przeprowadzenie iniekcji było możliwe po konsultacji lekarskiej w Carolina. Zwrot tylko za iniekcje.

Ocena Klienta

21.02.2024

LUX MED

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Strasznie nachalne działania...
Strasznie nachalne działania windykacyjne.

Ocena Klienta

21.02.2024

Alior Leasing

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Strasznie nachalny proces...
Strasznie nachalny proces windykacyjny, jeszcze przez terminem płatności i chwilę po.

Ocena Klienta

12.01.2024

Alior Leasing

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi