Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzisiaj, wracając z Częstochowy byłem tak głodny że już nie mogłem dojechać do domu na normalny obiad i zajechałem do mcdonalda w Nadarzynie, miałem przy sobie20zł chciałem zamówić swój ulubiony zestaw bigmac. Pani która podeszła do kasy była nie zbyt zadowolona że nie zamówiłem w kasie samoobsługowej, ale ja odpowiedziałem że jeszcze tego nigdy nie robiłem i przyjeła zamówienie, po wydaniu posiłku musiałem się upomnić o szklankę ,która jest teraz wydawana do każdego zestawu gratis, dostałem szklankę, wyszedłem na dwór bo była fajna pogoda, po ugryzieniu kanapki stwierdziłem że ona jest zimna, nie zastanawiając się poszedłem wymienić, może mało kto tak robi, bo pani była tym zdziwiona, ale ja chciałem ciepły posiłek ,a nie zimny, wymieniła mi na ciepłą kanapkę, dla tego jest ok, szkoda tylko że od razu tak nie zrobiła.
Byłem dostarczyć dostawę na tej stacji, wiem że nie jest obowiązkiem pracowników stacji robienie kawy dla dostawcy , ale też i nie jest moim wnoszenie wszystkich artykułów do ich magazynu, robiąc to na co dzień spotykam wiele ludzi i różne reakcje, ale jak się komuś pomaga to warto chociaż się zapytać. Ten Pan był na tyle zmęczony że nawet nie podał ręki, tylko pokazał palcem gdzie mam postawić przywieziony prze ze mnie towar.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.