Dziś odebrałam telefon z numeru zastrzeżonego. Przedstawia się kobieta że dzwoni z Alior Bank. Pytanie, które mnie powaliło na wstępnie czy mam konto w Alior Banku. Dzwoniła z celem sprzedaży ubezpieczenia grupowego za 39,50. Oczywiście mówiła tylko to co by mnie zachęciło do zgody i wymagała mimowolnej zgody.. Na zasadzie że rozumiem ze zgadza się pani na ubezpieczenie. Nie znała dokładnie swojej oferty i się rozłączyła jak zadawałam szczegółowe pytania wielki nie tak. Muszę wiedzieć za co będą mi potrącać 40 zł. Rozmowę oceniam na nie ze względu na brak wiedzy konsultantki i złe zachowanie polegające na rozłączeniu się w takcie rozmowy.
Zacznę od tego, że byłam podenerwowana i zadzwoniłam na infolinie aby uzyskać odpowiedź w mojej sprawie. Nie będę opisywać całej sytuacji jednak konsultantka z którą rozmawiałam zachowała się prawidło nie pozwoliła się wyprowadzić z równowagi. Była cierpliwa i grzecznie odpowiadała na moje pytanie choć kilkakrotnie je zadawałam. DO samego końca rozmowy była opanowana co mi pomogło się opanować. Rozmowę oceniam pozytywnie.
Szanowna Pani, bardzo nam miło, że Pani kontakt z naszą infolinią okazał się pozytywnym doświadczeniem. Szkolimy nasz personel tak, aby był zawsze gotowy do służenia radą i pomocą każdemu Klientowi. Dążymy do tego, aby proponować Pani i wszystkim naszym Klientom najlepsze rozwiązania zarówno z oferty, jakości świadczonych usług, jak sposobów obsługi Klienta. Z uwagą śledzimy głosy naszych Klientów, gdyż stanowią dla nas bezcenne źródło informacji o tym, jak mamy się zmieniać i co doskonalić. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości będzie Pani mogła kontaktować się z nami w przyjemniejszych okolicznościach, ale zawsze pozostanie Pani zadowolona z poziomu obsługi. Zachęcamy do przeglądania naszych stron internetowych: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, że byłam podenerwowana i zadzwoniłam na infolinie aby uzyskać odpowiedź w mojej sprawie. Nie będę opisywać całej sytuacji jednak konsultantka z którą rozmawiałam zachowała się prawidło nie pozwoliła się wyprowadzić z równowagi. Była cierpliwa i grzecznie odpowiadała na moje pytanie choć kilkakrotnie je zadawałam. DO samego końca rozmowy była opanowana co mi pomogło się opanować. Rozmowę oceniam pozytywnie.
Szanowna Pani, serdecznie dziękujemy za wyrażenie opinii na temat naszej firmy i funkcjonowania infolinii. Opisywana przez Panią postawa naszej konsultantki jest dokładnie taką, jaką staramy się przekazywać na szkoleniach personelu i wprowadzać w naszej firmie. Spokój, opanowanie i fachowość to cechy budowane u naszych pracowników. Dążymy do tego, aby Pani i każdy Klient, bez względu na przyczynę kontaktu z naszą firmą, był po takiej interakcji zadowolony. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia związane z naszą firmą będą wyłącznie pozytywne i będziemy mogli cieszyć się z wieloletniej współpracy. Zachęcamy do odwiedzania naszych stron internetowych: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Dziś rano byłam...
Dziś rano byłam na zakupach w pierwszej alej były dwie palety zostawione. Ze względu na to, że jest to mała biedronka to zostawienie palet do rozłożenia sprawia że nie można swobodnie jeździć wózkiem po sklepie. W sklepie było czysto. Personel też dobrze wyglądał. Obsługa przy kasie szybka i kasjerka była miła. Towar na półka był nie ułożony. I pojedyncze artykuły np: jedna śmietana była w kartonie od płatków kukurydzianych. Choć obsługa miła to przy kasach bałagan jest.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.