Opinie użytkownika (4)

Dziś odebrałam telefon...
Dziś odebrałam telefon z numeru zastrzeżonego. Przedstawia się kobieta że dzwoni z Alior Bank. Pytanie, które mnie powaliło na wstępnie czy mam konto w Alior Banku. Dzwoniła z celem sprzedaży ubezpieczenia grupowego za 39,50. Oczywiście mówiła tylko to co by mnie zachęciło do zgody i wymagała mimowolnej zgody.. Na zasadzie że rozumiem ze zgadza się pani na ubezpieczenie. Nie znała dokładnie swojej oferty i się rozłączyła jak zadawałam szczegółowe pytania wielki nie tak. Muszę wiedzieć za co będą mi potrącać 40 zł. Rozmowę oceniam na nie ze względu na brak wiedzy konsultantki i złe zachowanie polegające na rozłączeniu się w takcie rozmowy.

Noemi_3

23.08.2012

Alior Bank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, że byłam podenerwowana i zadzwoniłam na infolinie aby uzyskać odpowiedź w mojej sprawie. Nie będę opisywać całej sytuacji jednak konsultantka z którą rozmawiałam zachowała się prawidło nie pozwoliła się wyprowadzić z równowagi. Była cierpliwa i grzecznie odpowiadała na moje pytanie choć kilkakrotnie je zadawałam. DO samego końca rozmowy była opanowana co mi pomogło się opanować. Rozmowę oceniam pozytywnie.

Noemi_3

23.08.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
11.12.2020
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, bardzo nam miło, że Pani kontakt z naszą infolinią okazał się pozytywnym doświadczeniem. Szkolimy nasz personel tak, aby był zawsze gotowy do służenia radą i pomocą każdemu Klientowi. Dążymy do tego, aby proponować Pani i wszystkim naszym Klientom najlepsze rozwiązania zarówno z oferty, jakości świadczonych usług, jak sposobów obsługi Klienta. Z uwagą śledzimy głosy naszych Klientów, gdyż stanowią dla nas bezcenne źródło informacji o tym, jak mamy się zmieniać i co doskonalić. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości będzie Pani mogła kontaktować się z nami w przyjemniejszych okolicznościach, ale zawsze pozostanie Pani zadowolona z poziomu obsługi. Zachęcamy do przeglądania naszych stron internetowych: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, że byłam podenerwowana i zadzwoniłam na infolinie aby uzyskać odpowiedź w mojej sprawie. Nie będę opisywać całej sytuacji jednak konsultantka z którą rozmawiałam zachowała się prawidło nie pozwoliła się wyprowadzić z równowagi. Była cierpliwa i grzecznie odpowiadała na moje pytanie choć kilkakrotnie je zadawałam. DO samego końca rozmowy była opanowana co mi pomogło się opanować. Rozmowę oceniam pozytywnie.

Noemi_3

23.08.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
28.01.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, serdecznie dziękujemy za wyrażenie opinii na temat naszej firmy i funkcjonowania infolinii. Opisywana przez Panią postawa naszej konsultantki jest dokładnie taką, jaką staramy się przekazywać na szkoleniach personelu i wprowadzać w naszej firmie. Spokój, opanowanie i fachowość to cechy budowane u naszych pracowników. Dążymy do tego, aby Pani i każdy Klient, bez względu na przyczynę kontaktu z naszą firmą, był po takiej interakcji zadowolony. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia związane z naszą firmą będą wyłącznie pozytywne i będziemy mogli cieszyć się z wieloletniej współpracy. Zachęcamy do odwiedzania naszych stron internetowych: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Dziś rano byłam...
Dziś rano byłam na zakupach w pierwszej alej były dwie palety zostawione. Ze względu na to, że jest to mała biedronka to zostawienie palet do rozłożenia sprawia że nie można swobodnie jeździć wózkiem po sklepie. W sklepie było czysto. Personel też dobrze wyglądał. Obsługa przy kasie szybka i kasjerka była miła. Towar na półka był nie ułożony. I pojedyncze artykuły np: jedna śmietana była w kartonie od płatków kukurydzianych. Choć obsługa miła to przy kasach bałagan jest.

Noemi_3

23.08.2012

Biedronka

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Traugutta 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi