Stacja standardowo wyposażona, wszystkie urządzenia sprawne, dystrybutory dostępne wszystkie, niestety nie mogłam liczyć na pomoc nikogo z obsługi stacji i nie było to po raz pierwszy, ze pracownicy stacji nie palą się do pomocy przy tankowaniu. Ze stacji jest dość niebezpieczny wyjazd, gdyż w pobliżu znajduje się dwa markety i przychodnia zdrowia ,powoduje to duży ruch w tym rejonie , a widoczność ogranicza wjazd pod górkę od strony marketu Biedronki.
Stacja otwarta w okresie letnim na trasie Chełmno- Toruń. Fajny zjazd na stację wydzielony oddzielnym pasem . Wygląd stacji też przyjemny ale obsługa kiepska. Miły tylko Pan, który nalewa paliwo, obsłuba w kasach kiepska. Pracownicy powolni. Bywa często, że pracuje tylko jedna kasa gdzie reszta personelu siedzi na papierosach. Kolejki bywją metrowe w momencie kiedy klient zamawia coś do jedzenia. Szybciej zjesz tego hot doga niż ci go przygotują.
W banku są dwie kasy, rzadko bywa żeby obie były czynne. W kolejce do kasy wystałam ze 20 min. a były przede mną 3 osoby. Sama w kasie byłam obsługiwana w tempie zawrotnym, że zdrzemnąć się można. Poza tym w trakcie obsługi Pani w kasie wykonała prywatny telefon do męża, co wprawiło mnie w zakłopotanie bynajmniej nie Panią z kasy. Przez czas kiedy Pani skrupulatnie zajmowała sie moją obsługą zdażyła ustawić sie kolejka 5 osób. Ciekawe ile one musiały oczekiwać na obsługę.
Galerię dopiero co otworzyli przed tygodniem,poszłam tam z moim małym dzieckiem żeby się rozejrzeć. Galeria ogólnie wyglada zachęcająco z zewnątrz. W środku już nie tak okazale. Na hali tylko część spożywcza Stokrotka z cenami produktów wcale nie małymi. Rossman i MediaExpert. Pozostała część handlowa nieczynna....Och malownicza galerioooo.
Od kilku już lat korzystam z usług tej firmy ubezpieczeniowej. Głownym powodem dla którego tam się ubezpieczam są niskie ceny składek ubezpieczenia oraz miła obsługa klienta. Pracownicy biura dostępni są w placówce oraz na wcześniej umówione spotakanie dojeżdząją sami do klienta. Pracownik biura przed podpisaniem umowy ubezpieczenia przeprowadza dość rzetelny wywiad aby wychwycić wszystkie możliwe i przysługujące ci zniżki w ubezpieczeniu.
Miałam kolizję na drodze. Przyjechał przedstawiciel firmy na oględziny szkody. Z góry narzucił mi ze samochód nie nadaje się do naprawy i firma uzna i tak szkodę całkowitą.Na załatwienie przez firmę ubezpieczeniową sprawy musiała czekać równy bity miesiąc. Przyszła decyzja. Wycena wartości samochodu nie do przyjęcia. Po kilku dniach wpłynęły na konto pieniądze w wysokości przyznanej. Wniosłam od decyzji odwołanie odpowiedzi na nie nie dostałam do dnia dzisiejszego.
Lubię regulować rachunki w tym banku. Zawsze trafiam na bardzo miłą obsługę w okienku kasowym. Tym razem też tak było osługiwał mnie młody miły pracownik banku. Nie oczekiwałam też w kilometrowej kolejce jak zdarza sie w innych bankach np. w chełmińskim pko. W pomieszczeniu jest też zawsze sprawna i dobrze działająca klimatyzacja. Prowizje od pobieranych wpłat konkurencyjne z innymi bankami.
Podjechałam zatankować w drodze do pracy. Stacja jest blisko mojego domu więc zdarza się,że czesto tam tankuję paliwo. I cóż widzę...zmiany całkowicie nowy personel, obsługa miła i sympatyczna. Naprawiono również w końcu zepsute drzwi. Obsługa nie trwała długo. Z chęcią wrócę tam po paliwo jeszce nie raz ze względu na miłą atmosferę bo co do cen paliwa jest to temat kontrowersyjny.
Zadzwoniłam na biuro obsługi gdyż nie zgadzały mi się kwoty faktury. Aby uzyskać połączenie z konsultantem trzeba wysłuchąć kilku bzdurnych reklam tak tak, promocji i jeszcze czegoś tam w tym rodzaju, następnie poprzyciskać milion przycisków z wyborem tematu a gdy wreszcie sie dodzwonisz to i tak usłyszysz, że trzeba uregulować fakturę bo za sms w pakiecie promoyjnym trzeba płacić. A następnie po kilk chwilach męczą cię ankieterzy z biura obsługi w godzinach póżnych wieczornych. Szkoda gadać.
Duzo Kas ale nie wszystkie czynne i zawsze stoi sie w kolejce. Ceny biletów jak na polskie realia bardzo wysokie, znizka dla dzieci nie jest żadną zniżka, która promuje wyjście do kina. Utracone kilka złotych na znizce biletu nadrabiają cenami w barze. Cena w Barze jest tak odpychająca, że odsyła dzieci z rodzicami do pobliskiej drogerii gdzie kupić mozna kazdego typu napoje zlodówki i w cenach zblizonych do dyskontowych. Gdyby nie drogeria to wyjazd do kina z dwójka dzieci kosztowałby ok. 200 zł. Sala kinowa i repertuar nie budzi zastrzeżeń. Ale wartosc wizualna filmu jest czymś zpełnie innym niż wartość kina. Idziesz na Awatar- to swietny film, ale Cinema City to nie świetne kino. Ceny barowe i biletów śnią ci się w trójwymiarze przez nastepny tydzień. Wjzad na parking wymaga umiejętności Kubicy, żeby podać bilet parkingowy przy bramce wyjazdowej musisz wychylić sie do polowy przez okno jednoczesnie trzymając noge na hamulc gdyż stoisz na podjeździe. Mało miejsc dla oczekujących w holu, wymusz na Tobie konieczność skorzystania z toalety bądź odwiedzin w pobliskiej kawiarni, gdzie ceny zwalają z nóg. Dla zorientowanych pozostaje drogeria. Na film idzie się z butelką zimnej coli i pachnąc Chanell No5 z testera.
Plastikowe drzwi wejściowe nie oddaja charakteru wnętrza. po wejsciu jest się zaskoczonym, bardzo pozytywne wnętrze oddające charakter miasta. Dania smaczne jak swojskie, dobrze doprawione , jedzenie świeże. To któraś już z wizyt złożona w tym lokalu i jedzenie naprawdę smakuje. Szerokie menu. Wydaje się, że w lokalu pracują ludzie, którzy swoje doświadczenie czerpali poprzez pracę w restauracjach zachodnich. I teraz jako zespół tworzą coś naprawdę smacznego w Chełmży. Ceny bardzo przystępne, a dania duże. Zachęca to do zjedzenia obiadu niedzielnego całą rodziną zamiast gotowania w domu. Niesamowicie smaczna pizza i frytki. Atmosfera wnętrza wpływa na pozytywne zachowania klientów, czesto przychodzą tam ludzie całymi rodzinami. Zauważalni są stali klienci co daje poczucie bezpieczeństwa. Zimne piwo naprawdę jest zimne.
Bardzo pozytywna zmiana w obsłudze klienta, dużo czynnych stanowisk obsługi- kas. Czynne były wszystkie stanowiska o tej porze. Każde z nich dysponuje dwoma albo trzema miejscami siedzącymi dla klienta. Każdy pracownik posiada wiedzę o każdej ofercie banku począwszy od przyjęcia wpłaty skończywszy na ofercie kredytu. Zrobienie opłaty zajęło mi od wejścia do wyjscia 2 min, gdyż pomimo zajętych wszystkich stanowisk kasowych do rezerwowego stanowiska poprosił mnie kolejny pracownik.Bardzo pozytywnie zareagował na moją prośbę, że chcę dokonać tylko zapłaty rachunku.
Stacja wygląda na niedoinwestowaną. Denerwują trzaskające drzwi wejściowe, bo nawet po dyskretnym wejściu do pomieszczenia kasowego trzasnięcie drzwi zwraca uwagę personelu i kliewntów już obsługiwanych. Wygląda to tak, jakby człowiek umyślnie i niegrzecznie trzasnął drzwiami. Ustawienie towaru odwrotne z oczekiwaniami klienta. Blisko kas powinny być usytuowane oleje, płyny samochodowe a jedzenie i słodycze raczej przy wejściu tak żeby biegające dzieci nie miały dostępy do srdków szkodliwych i nie wbiegały między klientów oczekujących w kolejce przy kasie. Wchodząc z dzieckiem dłużej trwa wybranie czegoś do jedzenia, niż płynu samochodowego gdyż doświadczony kierowca kupuje sprawdzony i konkretny produkt. Zdecydowanej poprawy wymaga czystość i wyposażenie toalet. Klucz w kasie to już jest przesada. Cieszy zawsze działajacy kompresor do pompowania kół i duże miejsce wydzielone do tej czynności. Duży plus to obszerna powierzchnia manewrowa stacji, szybki wjazd i wyjazd ze stacji. Stacja jest dobrze oświetlona.
Byłam złożyć zeznanie podatkowe za rok 2009. potrzebne było ksero złożonego dokumentu dla potwierdzenia jego przyjęcia niestety nigdzie nie mogłam dokonac tej czynności na terenie urzędu.Postanowiłam więc wypisać drugi blankiet zeznania pobrałam wiec odpowiedni druk, niestety Pani, która przyjmowała ode mnie dokumenty nie dysponowała dodatkowym długopisem dla klienta urzędu nie wyraziła także chęci użyczenia mi własnego. Nie raczyła także spojrzeć nawet na klienta, którym byłam, jak robot przyjmowała kolejne dokumenty i przybijała na nich odruchowo pieczątki.
Sklep posiada dobrze zaopatrzone stoisko z artykułami spożywczymi dla dzieci i niemowląt. Podoba mi sie także stoisko warzywa owoce usytuowane przy wejściu na salę zakupową. Strategia zdrowego stylu odżywiania gdyż raczej każdy kupujący w pierwszej koleności trafia na to stanowisko i zawsze wybierze cos dla siebie. Brawo, podoba mi się takie rozwiązanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.