Opinie użytkownika (12)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

K-EX

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

iSpot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

NEO24.PL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_106

28.10.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez pracownika który akurat obsługiwał innych klientów i powitana skinieniem głowy. Po ok 2 minutach pracownik podszedł do mnie pytając czy w czymś może pomóc, pokazać, przynieść interesujące mnie buty do mierzenia. Przyniósł 3 pary butów, dając mi do przymierzenia zarówno prawy but i lewy. Pracownik doradzał mi który wybrać, jaki lepiej wygląda, z czego są wykonane i jak je pielęgnować. Przy kasie pracownik zapytał mnie czy mam kartę stałego klienta. Zaproponował 3 środki do pielęgnacji obuwia i do skorzystania z promocji zakupu drugiego produktu. Podziękował za zakup, wyszedł zza lady żeby wręczyć mi torbę z butami i zaprosił do ponownej wizyty. Poinformował mnie również o możliwości zwrotu bądź wymiany oraz okresie gwarancji.

Nina_106

25.08.2016

Gino Rossi

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Placówka jest zlokalizowana...
Placówka jest zlokalizowana w centrum handlowym. Wewnątrz oddziału panował porządek, krzesła były poustawiane, na biurkach pracowników nie było widocznych dokumentów klientów ani rzeczy prywatnych. Po wejściu do oddziału zostałam od razu powitana przez pracownika, zaproszona do stanowiska. Pracownik doskonale zbadał po co przyszłam do banku i jaką sprawę chcę załatwić Przyjął dyspozycję, później zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc i przedstawił aktualnie obowiązującą promocję dotyczącą konta oszczędnościowego. Zostałam pożegnana i zaproszona do ponownego kontaktu.

Nina_106

25.08.2016

Bank Millennium

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi