Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez pracownika który akurat obsługiwał innych klientów i powitana skinieniem głowy. Po ok 2 minutach pracownik podszedł do mnie pytając czy w czymś może pomóc, pokazać, przynieść interesujące mnie buty do mierzenia. Przyniósł 3 pary butów, dając mi do przymierzenia zarówno prawy but i lewy. Pracownik doradzał mi który wybrać, jaki lepiej wygląda, z czego są wykonane i jak je pielęgnować. Przy kasie pracownik zapytał mnie czy mam kartę stałego klienta. Zaproponował 3 środki do pielęgnacji obuwia i do skorzystania z promocji zakupu drugiego produktu. Podziękował za zakup, wyszedł zza lady żeby wręczyć mi torbę z butami i zaprosił do ponownej wizyty. Poinformował mnie również o możliwości zwrotu bądź wymiany oraz okresie gwarancji.
Placówka jest zlokalizowana w centrum handlowym. Wewnątrz oddziału panował porządek, krzesła były poustawiane, na biurkach pracowników nie było widocznych dokumentów klientów ani rzeczy prywatnych. Po wejściu do oddziału zostałam od razu powitana przez pracownika, zaproszona do stanowiska. Pracownik doskonale zbadał po co przyszłam do banku i jaką sprawę chcę załatwić Przyjął dyspozycję, później zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc i przedstawił aktualnie obowiązującą promocję dotyczącą konta oszczędnościowego. Zostałam pożegnana i zaproszona do ponownego kontaktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.