Opinia użytkownika: Nina_106
Dotycząca firmy: Gino Rossi
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez pracownika który akurat obsługiwał innych klientów i powitana skinieniem głowy. Po ok 2 minutach pracownik podszedł do mnie pytając czy w czymś może pomóc, pokazać, przynieść interesujące mnie buty do mierzenia. Przyniósł 3 pary butów, dając mi do przymierzenia zarówno prawy but i lewy. Pracownik doradzał mi który wybrać, jaki lepiej wygląda, z czego są wykonane i jak je pielęgnować. Przy kasie pracownik zapytał mnie czy mam kartę stałego klienta. Zaproponował 3 środki do pielęgnacji obuwia i do skorzystania z promocji zakupu drugiego produktu. Podziękował za zakup, wyszedł zza lady żeby wręczyć mi torbę z butami i zaprosił do ponownej wizyty. Poinformował mnie również o możliwości zwrotu bądź wymiany oraz okresie gwarancji.