Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Niestety mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Przy rozwiązaniu umowy o kartę kredytową Leroy Merlin poprosiłam o zwrot środków jakie nadpłaciłam. Niestety czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź ponad miesiąc po moich telefonach. Zwrot środków po ok. 40 dniach!!!Dla mnie skandal!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.