Oney Polska SA

(2.43)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 12)

Nie polecqm tego...
Nie polecqm tego całego oney!!!to jakąś firma krzak!!od miesiąca nie mogę się do prosić wyciągu elektronicznego na meila,wplacam pieniądze regularnie,ale nigdy nie wiem jaka to ma być dokladnie kwota,nikt ani w biurze obsługi klienta..(.jak kolwiwk to brzmi i Noe ma noc wspólnego z obsługa...)ani na infolinii,nikt nie potrafi mi udzielić takiej informacji.bo albo muszę sie osobiście stawić w oddziale,ale akurat maja błąd awarię systemu i nie mogą mi pomoc!!!SMS ze splatami dostaje dopiero od działu windykacji juz bo jak się okazuje jest juz po tetminie spłat..masakra.jak można tak traktowac ludzi!!!wstyd!!!i zenada!!nie korzystajcie z ich usług!!!Bron Boże!!

Niezweryfikowany Klient_65MM

15.07.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Byłam posiadaczem karty...
Byłam posiadaczem karty Visa Auchon. Systematycznie i terminowo spłacałam kartę. Jednak w sierpnie 2018 r. wypowiedziałam pisemnie ubezpieczenie tej karty. W listopadzie 2018 r. otrzymałam wyciąg z konta i informację iż muszę natychmiast spłacić całe zadłużenie. Skontaktowałam się z infolinią po obszernym wyjaśnieniu całej sprawy okazało się że omyłkowo został zamknięty mój rachunek - pomyłka pracownika. Zostałam poinformowana iż sprawą tą zajmie się pracownik z działu infolinii. Dzwoniono do mnie i zapewniano o postępach w sprawie. Jednak na początku grudnia odwiedził mnie w domu inspektor z działu windykacji z informacją o konieczności spłaty całego zadłużenia i powiadomił mnie iż jestem wpisana do rejestru BIK- u. Zadzwoniłam osobiście do działu windykacji okazało się, iż nie podjęto żadnych działań w związku z zaistniałą pomyłką nie poproszono działu windykacji o wstrzymanie działań windykacyjnych. Złożyłam skargę. Przeproszono mnie, ale to do niczego jest mi nie potrzebne! Konsekwencją jest zamknięty rachunek i wpis do rejestru. To jest nie do przyjęcia! Opieszałość, wielokrotne okłamywanie klienta to jest szczyt arogancji ze strony pracowników infolinii!

Niezweryfikowany Klient_an4H

08.01.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Niestety mam bardzo...
Niestety mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Przy rozwiązaniu umowy o kartę kredytową Leroy Merlin poprosiłam o zwrot środków jakie nadpłaciłam. Niestety czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź ponad miesiąc po moich telefonach. Zwrot środków po ok. 40 dniach!!!Dla mnie skandal!

Nikodem_10

16.03.2016

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Oney Polska zastąpił...
Oney Polska zastąpił (jakiś czas temu), obsługującą mnie Accord Finanse w karcie kredytowej Auchan, wydanej przez Credit Agricole. Z Oney Polska, generalnie kontakt mam pośredni – pocztą przesyłane, comiesięczne rozliczenia i czasem, materiały reklamowe. W tym miesiącu wysłano także zaproszenie do konkursu na przełomie roku 2014/15 z wykazem nagród, nawet dość atrakcyjnych. Warunek – rejestracja na podanej stronie. Skoro robię zakupy, dokonuję płatności, to nic nie szkodzi wziąć udział, przy okazji. Fajną sprawą jest to, że płatność nie musi być dokonywana tylko w marketach francuskiego pochodzenia (obsługa Oney), ale także w innych placówkach, a minimalny zakup to 10 zł – jeden los. Każdą transakcję obejmuje zabawa. Karty płatnicze używam, na co dzień, więc co mi szkodzi zarejestrować się i tak zrobiłam. Nie było to absorbujące czasowo, doczytałam regulamin trochę niejasności w nim znalazłam, bo nie wynika z niego jednoznacznie, że w innych sklepach płatności też będą honorowane, tak jak to przedstawiono w przysłanej mi pocztą informacji. W regulaminie często używa się pojęcia ”punkty płatnicze organizatora”, definiowane, jako Auchan i Leroy Merlin oraz punkty doradztwa finansowego w tych marketach, natomiast przesłana ulotka, dołączona do rozliczenia, propaguje ”rób zakupy w dowolnych sklepach i płać kartą kredytową Auchan” – jedno ogranicza drugie. Chwyt marketingowy czy niedociągnięcie organizacyjne – na pewno coś jest na rzeczy, mało jasne. Rozumiem namawianie do zakupów, ale zasady powinny być jasne, nawet wtedy, jeśli klient nie otrzymuje regulaminu do ręki. Odebrałam to, jak naciąganie zasad. Ja czytam regulaminy, wielu klientów tego nie robi i mam wrażenie, jakby Oney na to liczył. Konkursy - OK, ale z zasadami "fer", bez ich naginania.

DORA_1

08.12.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Sympatyczną rozmowę odbyłam...
Sympatyczną rozmowę odbyłam z pracownikiem, panią Żanetą, która zadzwoniła do mnie w sprawie oferty ubezpieczenia przy karcie Auchan. Krótko, rzeczowo przedstawiła propozycję i jej zakres, atrakcyjną w kwestii finansowej. Nie naciskała, nic na ”siłę”, pełna kultura i szacunek, była grzeczna i na wstępie, po powitaniu i upewnieniu się, co do rozmówcy, spytała czy dysponuję czasem 3-4 minut na rozmowę, nie omieszkała też użyć kilku słów uznania dla mojej wieloletniej współpracy z Auchan, gdy spytałam o Accord (dawniej obsługa kart Auchan), wyjaśniła mi zmianę. Rozmowa nie była absorbująca czasowo, a zanim podejmę decyzję o ewentualnym przystąpieniu do przedstawionego pakietu, zapoznam się z warunkami, które zostaną przesłane mi pocztą.

DORA_1

20.08.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (6)
Jest to grupa...
Jest to grupa kapitałowa powstała z przekształcenia Accord Finanse, która obsługuje m.in. karty kredytowe Auchan, ja taką posiadam więc zadzwonił do mnie pracownik BOK Jarosław z propozycją przedstawienia walorów karty i intratnej (podobno) oferty, poprzedzając pochwałami za dotychczasową współpracę. Przywitał się grzecznie, przedstawił i spytał czy mogę mu poświęcić chwilę, gdyż jako wieloletni klient …itd. Powiedziałam, że jeśli to będą max 2 minuty to tak. Pan jednak potrzebował nieco więcej czasu więc grzecznie umówił się ze mną na inny, bardziej dogodny termin. Czasu faktycznie nie miałam, akurat do samochodu wsiadłam, pan nie był natrętny i nie naciskał, życząc miłego dnia pożegnał się ze mną. W pełni grzecznie, krótko, kompetentnie.

DORA_1

04.02.2014

Placówka

Nie zgadzam się (6)

Oney Polska SA

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Oney Polska SA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.