Udałam się do ZUS w Chełmie w celu ubezpieczenia mieszkania.Na wstępie wyjaśniłam pracownikowi,że ubezpieczam mieszkanie po raz pierwszy i oczekuję pełnej informacji na ten temat. Niestety do zawarcia umowy nie doszło,gdyż takich informacji nie otrzymałam.Pracownik PZU nawet nie starał się poznać moich potrzeb i oczekiwań dotyczących ubezpieczenia, nie przedstawił mi również żadnych korzyści wynikających z ubezpieczenia w tej firmie.Jedyną informacją, jaką uzyskałam była wysokość składki ubezpieczeniowej.Poprosiłam więc o materiały na temat ubezpieczenia i otrzymałam broszurę "Ogólne warunki ubezpieczenia PZU DOM".Moja wizyta w tej firmie nie trwała długo,gdyż pracownik nie sprawiał wrażenia zainteresowanego wyjaśnianiem nurtujących mnie kwestii.
Wobec tego podziękowałam i wyszłam z zamiarem poszukania innego ubezpieczyciela.
Musze dodać, że miejsce,w którym obsługiwani są klienci również działa zniechęcająco.Stanowiska obsługi klienta są ustawione w ten sposób, że rozmawiając z pracownikiem , mimowolnie słyszałam rozmowy innych klientów z obsługą tej placówki.
Przed drzwiami wejściowymi do Mix Elektronics ustawiony stojak z gazetkami reklamowymi.Biorę jedną i przeglądam - dość dużo promocji.Otwarte drzwi zachęcają do wejścia.Po lewej stronie przy kasie troje pracowników, po wejściu można od razu uzyskać informacje.
Kieruje się w stronę AGD.Sklep raczej nieduży,w porównaniu z innymi tego typu w mieście,oferta też mniejsza,ale, jak się potem dowiaduję, towar, który chcę kupić mogę zamówić przez internet,do odbioru w sklepie,lub za opłata 40 zł z dowozem do domu.
Sprzedawca informuje mnie, że za towar zamówiony w ten sposób nie ponoszę dodatkowych opłat,a nawet zapłacę mniej.
Sklep jest przejrzyście i estetycznie urządzony,tylko na kilku odkurzaczach zauważyłam warstwę kurzu.
Obsługa pomocna, ale nie nachalna i nie narzucająca się.
Po 2 minutach oglądania towaru, podszedł do mnie sprzedawca, którego wypytywałam o sprzęt.Cierpliwie odpowiadał na moje pytania, stracił zainteresowanie moją osoba dopiero wtedy, gdy okazało się, że dzisiaj zakupów w tym sklepie nie zrobię.
Wychodząc, podeszłam do niego w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Szanowna Klientko.
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Jest nam bardzo miło, że jest Pani zadowolona z wizyty w naszym salonie.
Zapraszamy ponownie!
Towar dobrze wyeksponowany....
Towar dobrze wyeksponowany. Od wejścia widać sprzęt ,który interesuje potencjalnego klienta.Zatrzymałam się przy gablocie z drobnym AGD.po 2 minutach podszedł sprzedawca.Zaprezentował urządzenie ,które chciałam kupić.Omówił funkcje.Niestety ,był tylko jeden model.
Obsługa sprawna.Oferta niezbyt szeroka.Poza tym kurz pokrywający większość sprzętu.
Czysto i przyjemnie.Bardzo fachowa i miła obsługa.Wyczerpujące odpowiedzi na pytania dotyczące medykamentów.Brak jakichkolwiek niedopowiedzeń i niejasności.Pomoc w wybraniu odpowiedniego preparatu.Osoba sprzedająca rzetelna i kompetentna.
Mała ilość koszyków.Podłoga brudna.Na stoisku z pieczywem mucha.Porozrywane opakowania z mąką ,cukrem ,ryżem.Na podłodze kawałki folii z opakowań.Na półkach czysto.Asortyment dobrze wyeksponowany.Miła i pomocna obsługa.
Dział odzieżowy.rajstopy pomieszane kolorami i rozmiarami,niektóre wyjęte z opakowań,zwisające z wieszaków a nawet leżące na podłodze.Podobnie skarpetki i inny asortyment.Opakowania pokryte widoczną warstwą kurzu.Niektóre koszulki i spodnie zsunięte z wieszaków,również zakurzone.Ogólny bałagan.Po 10 minutach szukania właściwego towaru przyszła osoba z obsługi.
Dział kosmetyczny.Kurz na pudełkach z kosmetykami.Niektóre szampony i dezodoranty poprzewracane.produkty niestarannie poustawiane.Na półkach kurz ,zaschnięta warstwa mydełka w płynie.Nieporządek.Przypadkowe produkty w przypadkowych miejscach, np. wazelina kosmetyczna wśród mydełek.Brak osoby z obsługi.
Apteka mieści się w centrum miasta.Gdy weszłam do środka,w kolejce stało sześć osób. Klientów obsługiwała jedna osoba.
Wzdłuż ścian i w centrum regały z produktami kosmetycznymi różnych producentów.Towar poustawiany przejrzyście,doskonale widoczny,nie ma problemów z odnalezieniem określonej kategorii kosmetyków.Czysto.Oglądam gabloty,po dłuższej chwili wybieram krem nieodpowiedni do mojego typu skóry i przedziału wiekowego i staję w kolejce do kasy.W tym czasie przychodzi druga pani magister.Kolejka posuwa się szybciej.Przy kasie pytam o specyfik, który wybrałam.w odpowiedzi słyszę, że jest dobry i bez obaw mogę stosować.Wyrażam wątpliwość i proszę o pomoc w dobraniu bardziej odpowiedniego kosmetyku.Pani magister pyta o moją cerę i proponuje mi preparaty bardziej odpowiednie,wykazuje się przy tym uprzejmością i życzliwością.Obie panie sprzedające życzliwie nastawione do klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.