Sklep Simple wywarł na mnie przeciętne wrażenie. Nie mam zarzutów pod względem estetycznym sklepu, wyposażeniem oraz dostępnym towarem. W przypadku mojej wizyty problem stanowiła kompetencja jednej z ekspedientek. Osoba ta nie potrafiła dobrać dla mnie odpowiedniej sukienki, a szukanie towaru zajmowało jej sporo czasu, ponadto gdy stanęłam w sukience, która była dla mnie za duża i odstawała w kilku miejscach Pani ekspedientka stwierdziła że leży ona bardzo ładnie, i że dobrze w niej wyglądam. Poza tym wyglądam osób pracujących w sklepie był nienaganny. Reszcie obsługi również nie mam nic do zarzucenia.
Restauracja La Stella zrobiła na mnie dobre wrażenie. Zaraz po zajęciu miejsca pojawiła się kelnerka, która zaproponowała menu. Była ona uśmiechnięta oraz schludnie ubrana. Na zamówione danie czekałam zaledwie 10 min, a sałatka była naprawdę dobra. Stoły są czyszczone przez obsługę po odejściu od niego przez każdego klienta. Restauracja jest godna polecenia pod każdym względem.
Wnętrze restauracji prezentowało się bardzo dobrze. Było: czysto, schludnie, elegancko i spokojnie. Pani obsługująca mój stolik również była bardzo sympatyczna i należycie przykładała się do obsługi stolika. Przed podaniem dania, które zamówiłam, podano zakąskę. Niestety wadą było to, ze na posiłek czekałam 40 min, a danie te nie było proporcjonalne do czasu, który został poświęcony do jego sporządzenia.
Po wejściu do sklepu obsługa tam pracująca grzecznie się przywitała. Problem stanowiło samo wejście do sklepu, gdyż z powodu braku prądu elektryczne drzwi otwierać było trzeba samemu. Brak prądu nie był spowodowany usterkami w sklepie, lecz awarią na całej ulicy, o problemie tym pracownicy byli uprzedzeni wcześniej. Pracownik sklepu widząc jak próbuję przesunąć drzwi podszedł do nich i pomógł mi je otworzyć. Interesował mnie karnisz, więc sprzedawca szybko zaprowadził mnie w miejsce, gdzie się one znajdowały. Problem stanowiło to, że obsługa sklepu nie była przygotowana na taką ewentualność: karnisze znajdowały się w piwnicy, gdzie bez prądu, nie można było nic zobaczyć, obsługa nie skorzystała z latarki ani innego urządzenia, tylko po chwili przeniosła karnisz w miejsce bardziej widoczne, aby umożliwiło mi to obejrzenie towaru. Obsługa w sklepie ubrana była w firmowe polary. Zachowanie ich było miłe i nie stanowiło żadnego problemu. Wygląd sklepu był schludny popijając brak prądu, który nie był wynikiem błędu pracowników.
Zachowanie personelu uważam za grzeczne oraz rozważne. Po wejściu do sklepu panie przywitały się ze mną, a po ok. 3 min. przeglądania przeze mnie ubrań zapytały czy szukam czegoś konkretnego. Po wskazaniu rzeczy, która mnie interesuje obsługa sklepu szybko przystąpiła do odszukania ubrania w moim rozmiarze, a następnie powiesiła je w przymierzalni. Po założeniu przeze mnie ubrania pracownice sklepu oceniły jak w nim wyglądam. Do zakupionego towaru zaproponowano mi perfum w promocyjnej cenie. Pracownice sklepu wyglądały schludnie oraz elegancko prezentując na sobie jednocześnie ubrania dostępne w sklepie, w którym pracują. Wygląd sklepu również uważam za estetyczny, ubrania na wieszakach luźno poukładane, wszystko przejrzyście się prezentuje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.