Opinia użytkownika: Natalia_883
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Po wejściu do sklepu obsługa tam pracująca grzecznie się przywitała. Problem stanowiło samo wejście do sklepu, gdyż z powodu braku prądu elektryczne drzwi otwierać było trzeba samemu. Brak prądu nie był spowodowany usterkami w sklepie, lecz awarią na całej ulicy, o problemie tym pracownicy byli uprzedzeni wcześniej. Pracownik sklepu widząc jak próbuję przesunąć drzwi podszedł do nich i pomógł mi je otworzyć. Interesował mnie karnisz, więc sprzedawca szybko zaprowadził mnie w miejsce, gdzie się one znajdowały. Problem stanowiło to, że obsługa sklepu nie była przygotowana na taką ewentualność: karnisze znajdowały się w piwnicy, gdzie bez prądu, nie można było nic zobaczyć, obsługa nie skorzystała z latarki ani innego urządzenia, tylko po chwili przeniosła karnisz w miejsce bardziej widoczne, aby umożliwiło mi to obejrzenie towaru. Obsługa w sklepie ubrana była w firmowe polary. Zachowanie ich było miłe i nie stanowiło żadnego problemu. Wygląd sklepu był schludny popijając brak prądu, który nie był wynikiem błędu pracowników.