Z uwagi na lokalizację stacji benzynowej jestem jej stałym klientem. W dniu dzisiejszym dokonałam zakupu benzyny. Poziom obsługi przy kasie przebiega bardzo sprawnie. Kasjerka była bardzo miła. Oferta produktów oferowanych na stacji jest bardzo szeroka. Pomieszczenie kasowe było czyste. Trafionym pomysłem było również poszerzenie oferty o myjnię samoobsługową.
Dwa miesiące temu dokonałam zmiany wysokości abonamenty na wyższy w którym przysługiwało mi 250 darmowych minut. Ponieważ nie korzystam często z telefonu stacjonarnego zmiana wysokości abonamentu na wyższy ale z darmowymi minutami z tańszego lecz bez darmowych minut okazała się dla mnie niekorzystna. Rachunki były wyższe niż wcześniej. Dziś postanowiłam telefonicznie dokonać zmiany abonamentu dzwoniąc na błękitną linie TP. Pani z którą rozmawiałm była bardzo miła i szczegółowo przedstawiła mi ofertę abonamentów z których mogłam wybrać jeden dla siebie. Ponadto przypisała mi kod PIN dzięki czemu mogę teraz samodzielnie dokonywać zmian w moim planie TP bez konieczności dzwonienia na błękitną linię TP. Uciążliwe było natomiast oczekiwanie na zgłoszenie się opiekuna klienta i konieczność wybierania numerów wskazanych przez automatyczną sekretarkę by połączyć się w końcu z opiekunem klienta. To co najbradziej mnie zaskoczyło i zniechęciło to pobieranie opłaty za zmianę abonamentu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.