Opinia użytkownika: Natalia_68
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Dwa miesiące temu dokonałam zmiany wysokości abonamenty na wyższy w którym przysługiwało mi 250 darmowych minut. Ponieważ nie korzystam często z telefonu stacjonarnego zmiana wysokości abonamentu na wyższy ale z darmowymi minutami z tańszego lecz bez darmowych minut okazała się dla mnie niekorzystna. Rachunki były wyższe niż wcześniej. Dziś postanowiłam telefonicznie dokonać zmiany abonamentu dzwoniąc na błękitną linie TP. Pani z którą rozmawiałm była bardzo miła i szczegółowo przedstawiła mi ofertę abonamentów z których mogłam wybrać jeden dla siebie. Ponadto przypisała mi kod PIN dzięki czemu mogę teraz samodzielnie dokonywać zmian w moim planie TP bez konieczności dzwonienia na błękitną linię TP. Uciążliwe było natomiast oczekiwanie na zgłoszenie się opiekuna klienta i konieczność wybierania numerów wskazanych przez automatyczną sekretarkę by połączyć się w końcu z opiekunem klienta. To co najbradziej mnie zaskoczyło i zniechęciło to pobieranie opłaty za zmianę abonamentu.