Do restauracji trafiłam przez przypadek zostałam bardzo miło zaskoczona. Obsługa bardzo miła i pomocna. Atmosfera również, w restauracji znajduję się kącik dla maluchów co było bardzo miłym zaskoczeniem ponieważ dzieci nie nudzą się podczas oczekiwania na posiłek, co daje rodzicom możliwość wypicia kawy. Jedzenie smaczne a ceny przystępne. Polecam.
Niestety musiałam aż trzykrotnie udać się do salonu Plusa. Niestety ponieważ za pierwszym razem czekałam aż godzinę, żeby oddać telefon do naprawy (telefon był na gwarancji) nie zaproponowano mi telefonu zastępczego co mogło by się wydawać standardem. Muszę przyznać że klientów było dużo, a miejsc siedzących dokładnie 4 dlatego niektórzy siedzieli na podłodze co wydaję mi się żenujące bo poważna firma powinna zapewnić klientom komfortowe warunki obsługi. Jak sądze w zamian za krzesła na których mogliby usiąść petenci zainstalowano maszynę która drukuje numerki określające, którą się jest osobą w kolejce, co wydaje się zupełnie niepotrzebne a do tego wprowadza niezłe zamieszanie w salonie. Druga moja wizyta w salonie Plusa była związana z odbiorem telefonu. Usterka została usunięta, poprosiłam jeszcze o założenie karty pamięci pracownice biura obsługi. Prośba moja została spełniona, niestety telefon jednak nie "widział" karty, wiec po tygodniu od tego zajścia poszłam z prośbą o sprawdzenie dlaczego telefon nie odczytuje karty. Zdziwienie było wielkie kiedy dowiedziałam się, że karta została założona nieprawidłowo i w wyniku tego została uszkodzona. Nie usłyszałam nawet przepraszam od pracowników biura obsługi klienta a jedynie, że mogę kupić u nich nową kartę pamięci do telefonu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.