Opinia użytkownika: Natalia_43
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Niestety musiałam aż trzykrotnie udać się do salonu Plusa. Niestety ponieważ za pierwszym razem czekałam aż godzinę, żeby oddać telefon do naprawy (telefon był na gwarancji) nie zaproponowano mi telefonu zastępczego co mogło by się wydawać standardem. Muszę przyznać że klientów było dużo, a miejsc siedzących dokładnie 4 dlatego niektórzy siedzieli na podłodze co wydaję mi się żenujące bo poważna firma powinna zapewnić klientom komfortowe warunki obsługi. Jak sądze w zamian za krzesła na których mogliby usiąść petenci zainstalowano maszynę która drukuje numerki określające, którą się jest osobą w kolejce, co wydaje się zupełnie niepotrzebne a do tego wprowadza niezłe zamieszanie w salonie. Druga moja wizyta w salonie Plusa była związana z odbiorem telefonu. Usterka została usunięta, poprosiłam jeszcze o założenie karty pamięci pracownice biura obsługi. Prośba moja została spełniona, niestety telefon jednak nie "widział" karty, wiec po tygodniu od tego zajścia poszłam z prośbą o sprawdzenie dlaczego telefon nie odczytuje karty. Zdziwienie było wielkie kiedy dowiedziałam się, że karta została założona nieprawidłowo i w wyniku tego została uszkodzona. Nie usłyszałam nawet przepraszam od pracowników biura obsługi klienta a jedynie, że mogę kupić u nich nową kartę pamięci do telefonu.