Opinie użytkownika (2)

Chciałam założyć nowe...
Chciałam założyć nowe konto oszczędnościowe. Korzystam już od ponad 4 lat z usług tego banku i zawsze jestem profesjonalnie obsłużona. Pracownik wszystko mi wyjaśnił, rozwiał wątpliwości, wytłumaczył internetową obsługę konta, zapoznał z jego możliwościami. Wszystko odbyło się w miłej atmosferze, sprawnie i profesjonalnie. Na obsługę nie musiałam długo czekać, bo od razu byłam proszona na wolne stanowisko. Wystrój lokalu i jego przestrzenność również wysoko oceniam. Kultura osobista, wygląd i kompetencje pracowników są na wysokim poziomie. Z systemu on-line również jestem bardzo zadowolona. Jest to bank, który gorąco rekomenduję!

Natalia_326

01.07.2010
Nie zgadzam się (27)
23 marca spowodowałam...
23 marca spowodowałam kolizję, w której uszkodziłam swój samochód oraz innego kierowcy. W ten sam dzień ok. 17 zgłosiłam szkodę. Na drugi dzień ok. 12 już kontaktował się ze mną rzeczoznawca, w celu ustalenia terminu i miejsca oględzin uszkodzonego pojazdu. Oględziny i wycena odbyły się w ten sam dzień po południu. Wszystkie niezbędne dokumenty wypełniłam bardzo szybko, bo na szczęście nie ma zbędnej biurokracji. Jestem zadowolona z usług. W moim wypadku odbyło się to bardzo szybko i sprawnie.

Natalia_326

11.06.2010

GENERALI

Placówka

Katowice, Sobieskiego

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi