Słabo. Gdy podpisywałam umowę z Wartą pracownik informował oraz zapewniał jakie ubezpieczenie jest zapewnione, jednak gdy doszło do szkody auta, lub uszczerbku na zdrowiu, firma znalazła kruczki aby nie wypłacić ubezpieczenia, np przebijając oponę na drodze gdzie nie było oznaczenia że są dziury firma nie uznała ubezpieczenia gdyż brak świadków Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Cena ubezpieczeń w firmie PZU trochę wygórowana, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa w sklepie bardzo miła i pomocna. Jednak w sklepie panował ogromny bałagan, produkty spożywcze z gazetki nie miały prawidłowych oznaczeń cenowych. Wg gazetki były na promocji, jednak na sklepie nie było to uwzględnione. Robiąc zakupy z wózkiem w niektórych alejkach nie można było przejść, było tak ciasno, gdyż wszędzie był porozstawiany towar. Nie było możliwości podejścia do lodówek z lodami, gdyż również były całe zastawione.
Obsługa w sklepie miła jednak nie do końca zorientowana z promocjami. Kupowałam bułki z oferty promocyjnej gdzie z kartą biedronka były tańsze. Będąc przy kasie sprzedawca nie zapytał mnie czy mam karte Moja Biedronka tylko od razu skasował zakupy i podał sume do zapłaty. Gdy się upomniałam że dany produkt miał być tańszy, sprzedawca się spierał że źle przeczytałam cenę, więc pokazałam ofertę z gazetki. Sprzedawca wtedy powiedział że to moja wina bo nie okazałam Karty Moja Biedronka.
Personel sklepu miły, jednak nie wykazuje zbyt wielkiego zainteresowania klientem, nie proponuje pomocy z własnej woli. Czas obsługi szybki, atrakcyjne ceny, bogaty asortyment.Minusem jest to że bardzo często cena ubrań z metki różni się od ceny przy kasie, co wprowadza klienta w błąd, oraz bałagan na półkach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.