Opinie użytkownika (2)

Lokal znajduje się...
Lokal znajduje się w bardzo przystępnym miejscu nieopodal centrum handlowego gdzie rozpościera się również przestronny parking. Nad wejściem mknie przesłanie LED-owej reklamy mającej na celu zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Zachęcona przystępną ceną, którą prezentuje wyżej wymieniona reklama, za jedno z moich ulubionych dań - zaglądam do środka. Wnętrze lokalu bardzo przyjemne,ładnie urządzone, stoliki i podłoga są czyste obsługa, ubrana w firmowe stroje wita klienta zaraz po wejściu do punktu. Pozostawiam rzeczy przy stoliku i nie zaglądając do menu, które znajduje się na blacie udaję się do baru w celu złożenia zamówienia. Tutaj spotyka mnie niemiła niespodzianka. Pracownica podsumowując moje zamówienie podaje kwotę do zapłaty o wiele wyższą niż spodziewałam się usłyszeć. Kiedy zwracam na to uwagę okazuje się, że reklama, która to mnie tutaj przywiodła prezentuje nieaktualne ceny dań. Informuję Panią, że tego typu procedery nie powinny mieć miejsca i że jest to na swój sposób niezgone z prawem handlowym. Dostaję odpowiedź, iż Pani nie jest w stanie nic zrobić, fakt ten był zgłaszany kierownictwu już jakiś czas temu i reklama miga sobie fałszywie już od wakacji. Pracownica może sprzedać danie jedynie po cenie, która znajduje się w menu. Jak się okazuje o ponad dziesięć złotych wyższej od prezentowanej na zewnątrz. Trudno, nie rezygnuję z zamówienia, płacę, Pani wydaje prawidłowo odliczoną resztę, paragon, dziękuje i podaje czas realizacji. Siadam i rozpoczynam studiowanie menu, które swoją drogą wykonane jest przejrzyście, dania są różnorodne od słodkości po bardzo pożywne obiady, dość mądrze posegregowane. Po upływie około dziesięciu minut dostaję potrawę podaną do stolika z kompletem sztućców i życzeniami smacznego. Jedzenie pięknie podane, bardzo smaczne choć stosunowo drogie. Po zjedzeniu posiłku, wychodząc proszę pracownicę o umożliwienie mi kontaktu z kierownictwem czy to przez podanie czasu pracy tejże osoby czy udostępnienie jej numeru kontaktowego, gdyż jako klient nie chcę być wprowadzana w błąd poprzez nieaktualne reklamy. Dostaję numer na kartce papieru, żegnam się z obsługą, dziękuję za posiłek. Kiedy docieram do domu postanawiam zadzwonić pod podany numer. Okazuje się jednak, że ten nie istnieje.

Natalia_1019

02.12.2013

Kendo

Placówka

Żywiec, Jana III Sobieskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Dojazd do pizzerii...
Dojazd do pizzerii jest łatwy,parking dość przestronny. Ja zaparkowałam swoje auto nieopodal wejścia do lokalu i niezwłocznie się tam udałam. Wewnątrz znajdowało się sporo klientów, jednak nie miałam problemu ze znalezieniem wolnego stolika. Zamówień dokonuje się tutaj przy barze więc udałam się tam w pierwszej kolejności. Pracownik ubrany w firmową koszulkę polo przywitał się ze mną słowami "Dobry wieczór" i zapytał o możliwość przyjęcia zamówienia. Poprosiłam o małą wegetariańską pizzę, zanotował to, po czym zaproponował napój do posiłku. Zamówiłam napój Pepsi 0,4l, który został nalany i wydany przy barze oraz herbatę. Mężczyzna potwierdził wszystkie elementy mojej kolacji, podał kwotę do zapłaty, a po płatności wydał paragon wraz z poprawnie odliczoną resztą oraz numerek zamówienia, podziękował. Zapytany przeze mnie o miejsce w pizzerii, które jest przeznaczone dla osób palących wskazał mi je serdecznie się uśmiechając. Udałam się tam, usiadłam przy czystym stoliku, na którym znajdowały się: serwetnik, przyprawnik, sos pomidorowy dla klientów oraz czysta popielniczka. Pomimo pluchy na zewnątrz, wnętrze lokalu było ciepłe, przyjemne, uwagę przykłuwały egzotyczne rośliny, dało się również zauważyć, że podłoga była regularnie przemywana z błota, które wnosili liczni przybywający klienci. Po około trzech minutach pracownik podał mi zamówioną herbatę,a po upływie kolejnych piętnastu przyniesiono pizzę. Kelner życzył smacznego podając posiłek. Gdy skończyłam jeść udałam się do toalety. Wewnątrz było czysto, pachniało neutralnie, dostępny był papier toaletowy oraz mydło i suszarka do rąk. Po powrocie do stolika zauważyłam, że brudne naczynia zostały już zabrane przez kogoś z obsługi. Kiedy dopiłam herbatę wyszłam żegnając się z uprzejmą obsługą. Ogólnie lokal oceniam bardzo pozytywnie, jedzenie smaczne, niedrogie, wystrój wnętrza ciekawy, a Panowie z obsługi udowadniają, że praca może sprawiać przyjemnośc.

Natalia_1019

02.12.2013

La Sorpresa

Placówka

Żywiec, Stefana Żeromskiego 7b

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi