Po zajęciu stolika kelnerka od razu podchodzi i wręcza menu. Na przyjęcie zamówienia też nie trzeba długo czekać. Z uwagi na to, że jedzenie jest przygotowywane na miejscu nie czeka się na nie przesadnie długo. Bardzo miłym gestem ze strony kelnerów jest to, że w trakcie konsumpcji przychodzą zapytać czy wszystko smakuje. Kelnerzy zawsze są w pobliżu kiedy chce się ich o coś poprosić. Miejsce jest czyste. Rozmieszczenie stolików pozwala na spokojne rozmowy bez obawy że ktoś coś usłyszy.
Wchodząc do sklepu, bardzo miłym gestem ze strony pracowników jest przywitanie się z klientem za pomocą dwóch prostych słów "dzień dobry", co wydaje się być bardzo miłe dla każdego klienta i co daje mu poczucie bycia zauważonym. Pracownicy zawsze udzielają pomocy, gdy czegoś szukam, czy gdy nie mogę znaleźć odpowiedniego rozmiaru. Kiedy jestem w przymierzalni i wzięłam ze sobą zły rozmiar odzieży, bez problemu mogę poprosić pracownika, który rozdaje numerki o przyniesienie odpowiedniego rozmiaru. W sklepie zawsze jest czysto, a pracownicy dbają o to by wszystkie rzeczy były starannie poukładane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.