Opinia na temat sklepu Empik jest przedstawiona w stosunku do ochrony, która za każdym razem, kiedy pojawiam się w stroju nieeleganckim, a sportowym z plecakiem bądź z dużą torbą-ponieważ wracam ze studiów czy pracy, czuję się jakbym miała za sobą magnez, który przyciąga Pana ochroniarza. Pan zapomina o reszcie osób w sklepie, ale próbując "ukrywać się" podąża za mną niczym cień. Nie miał nigdy powodu do tego by tak robić, ale to jest bardzo nieprzyjemne, czuję się jakbym przychodziła tam z etykietką złodzieja i nie mogę się skupić na zakupie książek. Dodatkowo, prosiłam przy kasie o złożenie dla mnie zamówienia, ponieważ nie muszę już robić tego z Internetu, skoro jestem przy obsłudze klienta, odpowiedziano mi, że nie zrobią tego i że mam to zrobić sama "ponownie słysząc "ty", zamiast na "pani". Mogę zrozumieć procedury, iż to klient zamawia książki ze swojego konta i być może prawo empiku nie pozwala, by zamawiali pracownicy, tego nie wiem, ale wystarczy mi powiedzieć grzeczniejszą formą dlaczego nie, a nie tylko odburknięcie nie i do widzenia. Bardzo miłe atmosfera
Podczas zakupu obuwia: Pani kierownik nie spełniała procedur dobrej obsługi klienta. Została wyprowadzona z równowagi, pokazując swoją złość i mówiąc na "ty" do mnie i do mojej mamy, gdzie kłótnia wyszła przez brak karty rabatowej, dodatkowo Pani niechętnie odpowiadała na pytania, które zadawałyśmy. Buty niepoukładane tak jak powinny z rozmiarem, a także działem. Poprosiłam Panią z obsługi o pomoc w znalezieniu konkretnego koloru buta i rozmiaru, Pani powiedziała, że to są wszystkie dostępne rozmiary, gdzie sama znalazłam buta, którego szukałam. Nie dostałam propozycji podejścia do kasy i wyszukania ewentualnie w hurtowni sklepu czy jest dany but z rozmiarem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.