Codziennie poruszam się do i z pracy linią pośpieszna R. W autobusie te same, szare postaci codziennie przemierzają smutno drogę do pracy. Jakże miło i sympatycznie jest, kiedy spotyka się przemiłego Pana kierowcę, który uśmiechnie się i życzy miłego dnia a nie jak gro jego kolegów zamknie z satysfakcją drzwi przed nosem. Pozdrawiam Pana, który przełamuje codzienną szarość :)
Jak zwykle miła i sympatyczna obsługa mimo już bardzo popołudniowej pory. Fachowa pomoc i miły uśmiech pracowników. Towar uporządkowany, schludna ekspozycja . Atmosfera zachęcająca do spędzenia dłuższej chwili w aromatycznym, kawowym lokalu ;)
Szczególe podziękowania za pozytywne nastawienia dla pana Marka :)
Kolejny raz mam przyjemność dokonywania zakupów w firmie ME.
Za każdym razem wspaniały kontakt. Na zapytanie mailowe 2 dni wcześniej otrzymałam odpowiedź ok. 30 min po wysłaniu, co nie zdarza się zbyt często - nawet w sklepach, które bazują na sprzedaży internetowej. Z uwagi na to, że na stronie www znajdował się bardzo duży wybór sprzętu, poprosiłam przedstawiciela o pomoc - określiłam przy tym półkę cenową i cechy na jakich najbardziej mi zależy. Jak już wspomniałam bardzo szybko otrzymałam wiadomość zwrotna a w niej trzy warianty do wyboru. Zdecydowałam, odpowiedziałam, poprosiłam o rezerwację a w sobotnie popołudnie spokojnie pojechałam odebrać sprzęt. Na miejscu jak zwykle przyjemna atmosfera, sprzedawca zaproponował również udział w programie PAYBACK. Od teraz każdą decyzję o zakupie sprzętu AGD oraz RTV zaczynam od sprawdzenia oferty sklepu "MIX".
Z przyjemnością się tu wraca. ;)
Szanowna Pani Natalio.
Dziękujemy za zakup w naszym salonie.
Życzymy zadowolenia z użytkowania zakupionego sprzętu i zapraszamy ponownie!
Zadowolona ostatnimi zakupami...
Zadowolona ostatnimi zakupami na dziale pieczywa , udałam się po poranne zakupy do Delikatesów BOMI.
Pani podająca pieczywo była jak zawsze bardzo miła.
Zapytałam grzecznie o chlebek żytni. Pani wskazała kilka rodzajów, poprosiłam zatem o podpowiedź, który z nich mogłaby mi zaproponować. Wskazała jeden i dodała, że jest naprawdę pyszny.
Zadowolona poszłam do kasy i zapłaciłam. Jakie było moje rozczarowanie, kiedy po przyjściu do domu chciałam pokroić, "świeży" chlebek. Zakupiony produkt może i był dobry ale około 4 dni wcześniej. Jestem bardzo rozczarowana. Jestem stałą klientką tych delikatesów i nie spodziewałam się, że dostanę w nich stare pieczywo, sprzedane z uśmiechem na twarzy.
Od kilku miesięcy za zauważyłam że coś złego dzieje się w dotąd najlepszych delikatesach. "Z kraju i ze świata" to hasło promujące BOMI. jednak o ile łatwo jest dostać produkty zagraniczne i wykwintne o tyle trudniej jest o te podstawowe. Pustki na półkach z wodą i mlekiem w środku lata. Pani pracujące przy stoisku z pieczywem wiecznie obrażone. Tak więc nie znalazłam małych kartoników mleka ani małych wód. Poruszanie po sklepi utrudnia nierozpakowany towar stojący pomiędzy alejkami.Walorów zapachowych sklep również nie posiada, po wejściu do BOMI czuje się niezidentyfikowany zapach. Trudno też o rozeznanie w cenach mrożonek i owoców morza. Ceny poprzyklejane są na lodówkach jedna na drugiej tak, że nie widać nazwy towaru - żaden z klientów nie będzie zapewne biegać na drugi koniec sklepu do czytnika. Kwintesencją ostatnich zakupów jest 20 minutowa kolejka do kasy. Piątkowe popołudnie a liczba kas czynnych - całe 2 ?!.
Serdecznie odradzam jeśli ktoś spieszy się do pracy.
W upalny dzień poszukiwałam letnich bluzeczek. W sklepie jak zwykle panuje cudowny porządek. Cała odzież wisi na wieszakach wg rozmiarów, co skraca czas poszukiwań. Bardzo miła obsługa chętnie odpowiada na zadań pytania, informuje o promocjach dla stałych klientów. Miło robi się tam zakupy i zawsze wychodzi z uśmiechem.
Poszukiwałam karty pamięci do aparatu cyfrowego. Niestety była to karta trudno dostępna i dość droga (XD).Za tydzień planowałam wyjazd wakacyjny więc zależało mi na czasie.
Doradca handlowy najpierw telefonicznie wyjaśnił mi specyfikację mojego modelu aparatu, nakreślił jakie istnieją możliwości (np. adapter z XD na Sd, itp.) Odpowiedział na wszystkie moje pytania, a jeśli nie był pewny jakiegoś zagadnienia z chęcią sprawdził i odpowiedział mailowo.
Zamówiona karta szybko dotarła do sklepu o czym zostałam od razu poinformowana.
Również kontakt przy odbiorze zamówionego sprzętu wspominam bardzo miło. Jeszcze raz sprawdziliśmy wraz z przedstawicielem kompatybilność karty. Wszystko było w jak najlepszym porządku.
Jedyny minus jaki zauważam to małe pomieszczenie handlowe. Ze względu na ilość sprzętu na małej powierzchni sprawia wrażenie magazynu.Duży plus za stronę internetową, która rzeczywiście pełni podstawę kontaktu klienta z asortymentem Mix Electronics.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.