Bardzo często korzystam z usług Glovo i jestem zadowolona z działania samej aplikacji jak i formy dostawy. Jeżeli chodzi o samą aplikację, to jest ona bardzo prosta w obsłudze, przejrzysta i zawiera funkcję, których nie zjadziemy w innych, konkurencyjnych firmach. Konkretnie mam na myśli opcję cokolwiek, czyli jeżeli potrzebujemy jakiś niestandardowych zamówień możemy liczyć na ich realizację. Wielkim plusem jest także punktualność kuriera dostarczającego przesyłki. Do tej pory nie zdarzyło mi się natrafić na nieprzyjemną czy niepunktualną osobę.
Miałam bardzo nieprzyjemną sytuację z kurierem, który był odpowiedzialny za dostarczenie mojej przesyłki. Mianowicie, postanowił wrzucić moją paczkę do ogródka mieszkania, którego aktualnie nikt nie zamieszkuje. Po szybkim kontakcie z obsługą klienta Neonail dostałam maila z przeprosinami i informacją, że została wysłana do mnie nowa paczka. Niecałe 24 godziny później miałam w rękach nową przesyłkę wraz z pakietem gratisów.
Czasami trafia się taki leniwy dzień i zamiast przygotowania obiadu, wolę zamówić pizzę. Do tej pory bardzo często wybór ten padał na pizzerię Tino, która mieści się na gdańskim Chełmie. Ostatnia sytuacja uświadomiła mnie, że nie warto więcej zamawiać w wyżej wymienionej restauracji. Zamówiłam i zapłaciłam za pizzę familijną, natomiast dostałam najmniejszą pizzę jaką mają do zaoferowania. Po otrzymaniu posiłku natychmiast zrobiłam zdjęcie paragonu, kartonu na którym specjalnie położyłam centymetr w ramach porównania. Poprosiłam o wytłumaczenie sytuacji, ale niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
Chciałam zamówić pizzę, niestety ich strona internetowa nie działała na żadnej przeglądarce w komputerze, w telefonie to samo. Po napisaniu do nich na messengerze nie dostałam żadnej odpowiedzi, wiadomość została odczytana kilka dni po odczytaniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.