Miłe miejsce, gdzie często umawiam się na szybką kawę ze znajomymi. Duży plus za obsługę. Zawsze uśmiechnięte Panie przy kasie, choć mają przez cały dzień ruch, pomagają w wyborze, doradzają - zawsze z cierpliwością. Czysto. Wygodne fotele. Bez dymu papierosowego!!! Kawa niestety jest dość droga, także pozostałe rzeczy z asortymentu, kanapki, ciasta itd.
Próbowałam zamówić kuriera dodzwaniając się do krakowskiej siedziby firmy. Okazało się to zadaniem ponad moje siły, niemożliwym do zrealizowania. Próbowałam dosłownie ponad 2 godziny (mając wybraną opcję automatycznego wybierania numeru) skontaktować się z centralą, by ustalić gdzie znajduje się wysłana przeze mnie paczka.
Niestety nie udało mi się dodzwonić. Nie wiem w jaki sposób możliwe jest zamówienie telefonicznie kuriera, nie mając do niego bezpośrednio telefonu. Paczka okazało się zawieruszyła się w samochodzie dostawcy, dostałam ją po kilku dniach. Nie polecam tej firmy.
Jestem od kilku lat klientem tej placówki.
Posiadam pakiet wykupiony przez firmę dla całej rodziny.
Jestem zadowolona z obsługi na miejscu Pań pracujących na recepcji i możliwości umówienia wizyty przez infolinię. Od jakiegoś czasu możliwa jest także rezerwacja wizyty w systemie on-line co jest dużym ułatwieniem. Sama przychodnia jest czysta, jasna i bardzo przyjazna dla pacjenta. Jest kącik dla dziecka, co ułatwia oczekiwanie na wizytę małych pacjentów. Podoba mi się zwyczaj (choć nie wszyscy lekarze go stosują, podawania ręki pacjentowi, gdy się z nim wita przy recepcji). Gabinety są nowocześnie urządzone, mają dobry sprzęt co szczególnie w ciąży było dla mnie bardzo dużym plusem - możliwość zrobienia badania usg w gabinecie obok, bez dodatkowego umawiania się - super! Lekarze przyjaźni i pomocni, choć oczywiście zdarzają się osoby mniej wylewne, które trzeba "ciągnąć za język".
Generalnie jestem bardzo zadowolona z wizyt w tej placówce.
Przy okazji wyjazdu wakacyjnego i wykupu ubezpiecznia związanego z pobytem za granicą, postanowiłam umówić się z agentem, by wysłuchać informacji o dodatkowych usługach PZU.
Spotkanie odbyło się w siedzibie firmy. Pani z jaką rozmawiałam była bardzo miła, profesjonalna i życzliwa. Poczęstowała mnie kawą, a memu 4 letniemu dziecku dała kartki do rysowania.
Przedstawiła kilka propozycji ubezpieczeń w sposób jasny i klarowny, dając oczywiście cały pakiet wszelkiego rodzaju ulotek i folderów reklamowych. Na wszelkie moje pytania odpowiadała cierpliwie, kilka razy powtarzając najbardziej zawiłe kwestie - nie wykazywała przy tym żadnych objawów zdenerwowania. Ewidentnie miała dużą wiedzę i z chęcią przystała na propozycję omówienia dalszych szczegółów w innym miejscu, bez dziecka. Jestem zadowolona z tego spotkania i zastanawiam się nad wykupem ubezpieczenia w tym towarzystwie.
Kilkakrotnie w ciągu 3 ostatnich lat odwiedziłam ten sklep, gdyż, bardzo mi się podobają ubranka dla dzieci tej firmy. Uważam, że mają ciekawe wzornictwo, dobrą jakość materiału i są porządnie uszyte. Niestety obsługa sklepu w galerii krakowskiej jak dla mnie jest koszmarna. Nigdy, podkreślam, nigdy nie udało mi się poprosić kogoś z obsługi by pomógł mi znaleźć odpowiednią numerację ubrania, czy dany wzór. Personel, zawsze niewzruszony, mówi - "wszystko jest na wieszakach, proszę sobie szukać". Ostatnio byłam z małym dzieckiem, które niecierpliwiło się moimi poszukiwaniami, nikt z personelu mnie nie wspomógł (na sali były obecne 2 sprzedające, obie przy kasie, wpatrzone w monitor). Lubię ubranka tej firmy, ale chyba poszukam innego sposobu zakupu, gdyż nie lubię być w ten sposób lekceważona.
Fitness do którego chodzę od ponad 3 lat, więc pora na ocenę.
Obsługa, zarówno dziewczyny pracujące na recepcji, ale także panie sprzątające, czy instruktorki - zawsze uśmiechnięte, sympatyczne i miłe. Poświęcają nam maksymalną uwagę, odpowiadając na liczne pytania dotyczące zestawów ćwiczeń, czy zajęć. Pomagają wybrać te, które są najlepsze dla danej osoby, rozmawiają z nami, tworząc świetną prawie rodzinną atmosferę. Oferta zajęć bardzo bogata, każdy znajdzie dla siebie odpowiednie zajęcia. Ja szczególnie uwielbiam aerobik w wodzie i wszystkie instruktorki prowadzące te zajęcia. Sam klub mógłby być większy, brakuje trochę przestrzeni dla osób, które chciałaby po zajęciach napić się kawy (kącik kawowy oczywiście jest) ale całość mogłaby być większa. Tak samo sama siłownia, składająca się z dwóch sal, mogłaby być większa, ale tego ze względu na umiejscowienie nie da się zrobić. Całość - na 4.
Jeden z moich ulubionych sklepów. Świetna jakość ubrań, miła, czujna załoga, gotowa służyć pomocą, zawsze - dzień dobry przy wejściu...Chętnie pomagają przy wyborze dodatków, sprowadzają brakujące rozmiary z innych sklepów. Cicho, czysto i sympatycznie. Duży plus za całokształt, za pomysł na wizerunek i firmy ale także pracujących tam pań - mam tu na myśli sposób ubioru personelu. Nie są to sztampowe koszule i marynarki, ale świetnie dobrane rzeczy z kolekcji. Mam nadzieję, że nic tu nie ulegnie zmianie na gorsze, bo wchodząc tam wiem, że spędzę kilka miłych chwil w sklepie na 5+
Jest to księgarnia klubowa w której regularnie robię zakupy, od przynajmniej 7 lat. Niestety wraz ze zmianą obsługi, odejściem kierownictwa, poziom usług drastycznie się obniżył. Praktycznie zerowe zainteresowanie klientem, obsługa śmieje się głośno w czasie sprzedaży, na moje pytanie o książkę, usłyszałam burknięcie i ledwie machnięcie ręką w kierunku gdzie "powinna" być. Powinna, ponieważ nie było ani jednego egzemplarza, dopiero po mojej uwadze, pracownik doniósł z zaplecza. Koszmarna wizyta.
Wybraliśmy się tam z przyjaciółmi na kolację. Nie była to nasza pierwsza wizyta w tym lokalu i zawsze jesteśmy zadowoleni z cudownej atmosfery, kompetentnej obsługi (potrafią powiedzieć coś o każdym proponowanym daniu). Dodatkowo cenię ciągłą obecność managera, który interesuje się gośćmi i "bawi" się razem z załogą obsługując stoliki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.