Opinie użytkownika (3)

Tego dnia razem...
Tego dnia razem z mężem, pojechaliśmy zatankować na stację paliw Lotos. Mąż sam zatankował sobie paliwo do samochodu, wszyscy pracownicy byli w środku budynku. Mój mąż lubi sam sobie wlewać paliwo do samochodu więc w tym momencie nie przeszkadza mi fakt, że nikt nie podszedł i nie zaproponował swojej pomocy. Jednak gdybym przyjechałabym sama czekałabym na pomoc pracownika. Po zatankowaniu, mąż udał się do środka w celu zapłacenia za paliwo. Pracownicy uprzejmie się przywitali, wszyscy byli ubrani tak jak powinni tzn. mieli stroje z logo firmy. W pomieszczeniu było czysto nie zauważyłam żadnych nieprawidłowości. Poprosiliśmy jeszcze o hot-dogi. Obsługa przyjeła pieniądze wydała resztę i poprosiła chwilę poczekać na jedzenie. Następnie Pani umyła ręca i przygotowała nam nasze zamówienie. Wizyta na stacji była krótka i bardzo uprzejma. Widać, że pracownicy się starają.

Monika_448

23.04.2010

LOTOS

Placówka

Biała Podlaska, Zamkowa

Nie zgadzam się (14)
Poszłam do sklepu,...
Poszłam do sklepu, żeby dowiedzieć się kiedy w końcu z naprawy przyjedzie mój komputer. W sklepie nie było ludzi, dwóch sprzedawców siedziało i wyglądało na znudzonych(pomimo porannej godziny). Obaj siedzieli i oglądali jakiś film, mieli jeden z telewizorów przestawiony tak aby mieli dobry widok, bo był to jakiś film z napisami. Jeden ze sprzedawców zajął się moją sprawą dopiero wtedy gdy podeszłam i powiedziałam po co przyszłam. Od niechcenia podniósł się z krzesła i zaczął sprawdzać w komputerze, następnie zaczął telefonować. Po pięciu minutach poinformował, że komputer jeszcze nie przyjechał, a on nie może dodzwonić się do serwisu. Powiedziałam, że do serwisu tez dzwoniłam, ale w tygodniu i tez się nikt nie zgłaszał, a w sobotę nawet nie próbowałam, bo jest tam nieczynne. Sprzedawca popatrzył na mnie i potwierdził, że dziś mają nieczynny serwis,więc czy to ja jemu powinnam o takich rzeczach przypominać?

Monika_448

17.09.2009

Mix electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (15)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Moniko. Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji. Zapewniamy, ze dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.
W poszukiwaniu paneli...
W poszukiwaniu paneli podłogowych, wybrałam się do sklepu Komfort na terenie mojego miasta. Zaraz po wejściu do sklepu otrzymałam propozycję udzielenia pomocy przez obsługę sklepu. W większości sklepów tak się dzieje, ale tutaj obsługa wiedziała i rozumiała o co mi chodzi i od razu udzieliła kompleksowej odpowiedzi na pytania przeze mnie zadane. Szczegółowo zostały wyjaśnione mi wady i zalety poszczególnych rodzajów produktu. Otrzymałam także z mężem rady jak je położyć, na czym w warunkach naszego mieszkania. Obsługa zaprezentowała także jak je najlepiej układać, oczywiście na wybranym przez nas modelu, żeby zobaczyć jak będą wyglądały na podłodze. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona obsługą w tym sklepie. Rzadko kiedy spotyka się obsługę, która tak angażuję się w zakupy klienta. Nie narzuca, ale z miłą chęcią pomaga i radzi. Przy kasie też wszystko poszło sprawnie i szybko. Jestem zadowolona z obsługi tego sklepu i chętnie tam wrócę.

Monika_448

19.05.2009

KOMFORT

Placówka

Biała Podlaska, Terebelska 75A

Nie zgadzam się (36)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi