Opinia użytkownika: Monika_448
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Poszłam do sklepu, żeby dowiedzieć się kiedy w końcu z naprawy przyjedzie mój komputer. W sklepie nie było ludzi, dwóch sprzedawców siedziało i wyglądało na znudzonych(pomimo porannej godziny). Obaj siedzieli i oglądali jakiś film, mieli jeden z telewizorów przestawiony tak aby mieli dobry widok, bo był to jakiś film z napisami. Jeden ze sprzedawców zajął się moją sprawą dopiero wtedy gdy podeszłam i powiedziałam po co przyszłam. Od niechcenia podniósł się z krzesła i zaczął sprawdzać w komputerze, następnie zaczął telefonować. Po pięciu minutach poinformował, że komputer jeszcze nie przyjechał, a on nie może dodzwonić się do serwisu. Powiedziałam, że do serwisu tez dzwoniłam, ale w tygodniu i tez się nikt nie zgłaszał, a w sobotę nawet nie próbowałam, bo jest tam nieczynne. Sprzedawca popatrzył na mnie i potwierdził, że dziś mają nieczynny serwis,więc czy to ja jemu powinnam o takich rzeczach przypominać?