Poszłam zakupić zamówioną książkę w salonie. Pani która mnie obsługiwała była jak zawsze miła i uśmiechnięta. Cała transakcja zakupu książki przebiegła szybko i w milej atmosferze.
Poszłam by kupić wcześniej upatrzone sandały. Ponieważ była tylko jedna para postanowiłam poprosić personel o to by mi ta konkretną parę odłożył. Dziś poszłam z przyjaciółką by obejrzeć te buty i ewentualnie je kupić. Panie pracujące w salonie były bardzo uprzejme. Ostatecznie zakończyłam wizytę w sklepie zakupem odłożonych butów.
Przyszłam by wypłacic pieniądze z bankomatu ku mojemu zdziwieniu bankomat był nieczynna . W tej sytuacji udałam się do kasy by tam wypłacic drobna kwote pieniędzy. Pracownik banku poinformował mnie, iż bankomat nie działa cały dzień. Dodam, iż bankomat znajduje się w wydzielonym pomieszczeniu.
Weszłam do sklepu w celu zakupu obówia zimowego. W całym sklepie zauważyłam jedynie jedną ekspedientkę. Na pierwszy rzut oka wszczystko wydawalo się w porządku . W końcu znalazłam buty, które mi odpowiadały postanowiłam przymierzyć by ocenić czy but faktycznie dobrze wygląda na mojej nodze. Okazało się to trudniejsze niż myślałam gdyż pudełka z butami były pomieszane. Po długich poszukiwaniach odnalazłam pudeło z butami, które mnie zainteresowały. Po przymiarce udalam sie do kasy gdzie kupiłam buty.
Poszłam do banku by wypłacić niewielka sumę pieniędzy z bankomatu, niestety, w tym samym czasie również i inne osoby, podobnie jak ja, potrzebowały pieniędzy i powstała niewielka kolejka.
Zadzwonił do mnie bardzo miły pan z informacją o nowej promocji. Ponieważ akurat nie mogłam rozmawiać, więc umówiłam się z nim iż zadzwoni do mnie 3 września. Niestety nie doczekałam się od niego telefonu w w umówionym czasie i godzinie. Następnego dnia zadzwoniła inna pani z tą samą ofertą. Była bardzo miła i w sposób kompetentny odpowiadała na moje pytania związane z oferowaną promocją.
Poszłam by kupić potrzebne artykuły spożywcze. "Strefy" dla poszczególnych grup artykułów, niestety były trochę zbyt wąskie, gdyż z trudem poruszałam się, gdy inny klient znajdował się w tym samym dziale (chodzi mi o nie o główną alejkę). Dodatkowym utrudnieniem był brak oznaczeń, jakie artykuły znajdowały się w danym sektorze. Po wybraniu artykułów, które chciałam zakupić, udałam się do kasy. Zostałam obsłużona przez miłą panią w dość szybkim czasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.