Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
W Biedronce na ulicy Wieniawskiej bywam często przy okazji zakupów spożywczych. Jeśli chodzi o pracowników "na sklepie" zazwyczaj zajęci są oni wykonywaniem swoich zadań typu: rozkładanie produktów po półkach, sprawdzanie terminu ważności tychże produktów. Często obserwuję sytuację gdzie starsze osoby nie radzą sobie ze znalezieniem jakiegoś towaru w tym sklepie, pomimo pytań kierowanych do obsługi, osoby te nie dostają odpowiedzi. O czystości i porządku w sklepie też nie ma mowy, puste kartony, folie i wózki widłowe zazwyczaj zajmują miejsce w alejkach. Płacąc za zakupy zostałam obsłużona należycie ze wszystkimi standardami obsługi klienta. Monika M.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.