Opinie użytkownika (7)

Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa odpowiednio wyszkolona, kompetentna. Zamówienie sprawnie zrealizowane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3074

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ceny zmniejszają...
Dobrze. Ceny zmniejszają na weekend. Wtedy tankuję benzynę zazwyczaj przy samoobsługowym dystrybutorze. Obsługa w kasie kompetentna i rzeczowa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3074

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Forma...
Bardzo dobrze. Forma obsługi odpowiednio dobra. Towar dobry jakościowo. cena na wyprzedaży przystępna. Poza wyprzedażami za drogo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3074

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Zamówienia składane...
Dobrze. Zamówienia składane przez internet i odbiór w sklepie zrealizowane sprawnie z przeslaniem informacji na maila, oraz sms o postępach realizacji zamówienia. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3074

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zamówienie...
Bardzo dobrze. Zamówienie zrealizowane sprawnie z przesłaniem na adres mailowy informacji o postępach realizacji zamówienia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3074

25.07.2017

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłam zawiedziona po...
Byłam zawiedziona po tym jak zamówiłam filet z dorsza i otrzymałam coś co przypominało wielkiego schabowego zajmującego połowę talerza. Po rokrojeniu "ryby", okazało się, że to głównie sama mocno spieczona panierka. a kawałeczek fileta w środku który po jakimś czasie odnalazłam smakował jak wyschnięta podeszwa. Po zgłoszeniu reklamacji, pani kelnerka po konsultacjach wróciła z informacją, że anulowano mi opłatę na napoje. Oczekiwałam zmiany dania, a tak musiałam się zadowolić ziemniakami i surówką. Przykre.

Monika_3074

08.06.2015

Jakubowa Izba

Placówka

Ryki, Niwa Babicka 91

Nie zgadzam się (8)
Poszukiwałam kalendarza biurowego,...
Poszukiwałam kalendarza biurowego, po obejściu całego sklepu, postanowiłam skorzystać z pomocy obsługi sklepu. Po uprzejmym zapytaniu Pani układająca książki w sposób nieuprzejmy odpowiedziałam krótko "nie ma". Liczyłabym na nawiązanie kontaktu wzrokowego i grzeczne "przykro mi, nie mamy", lub coś w tym stylu. Pracownicy tego sklepu są zdjae się przepracowani ponieważ jest ich zbyt mało, lub po prostu nieuprzejmi. Mam nadzieję, że kierownictwo zwróci uwagę na poprawę jakości ich pracy i uprzejmość wobec klientów.

Monika_3074

08.06.2015

empik

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi