Bardzo dobrze. Obsługa odpowiednio wyszkolona, kompetentna. Zamówienie sprawnie zrealizowane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Ceny zmniejszają na weekend. Wtedy tankuję benzynę zazwyczaj przy samoobsługowym dystrybutorze. Obsługa w kasie kompetentna i rzeczowa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Forma obsługi odpowiednio dobra. Towar dobry jakościowo. cena na wyprzedaży przystępna. Poza wyprzedażami za drogo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Zamówienia składane przez internet i odbiór w sklepie zrealizowane sprawnie z przeslaniem informacji na maila, oraz sms o postępach realizacji zamówienia. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Zamówienie zrealizowane sprawnie z przesłaniem na adres mailowy informacji o postępach realizacji zamówienia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Byłam zawiedziona po tym jak zamówiłam filet z dorsza i otrzymałam coś co przypominało wielkiego schabowego zajmującego połowę talerza. Po rokrojeniu "ryby", okazało się, że to głównie sama mocno spieczona panierka. a kawałeczek fileta w środku który po jakimś czasie odnalazłam smakował jak wyschnięta podeszwa. Po zgłoszeniu reklamacji, pani kelnerka po konsultacjach wróciła z informacją, że anulowano mi opłatę na napoje. Oczekiwałam zmiany dania, a tak musiałam się zadowolić ziemniakami i surówką. Przykre.
Poszukiwałam kalendarza biurowego, po obejściu całego sklepu, postanowiłam skorzystać z pomocy obsługi sklepu. Po uprzejmym zapytaniu Pani układająca książki w sposób nieuprzejmy odpowiedziałam krótko "nie ma". Liczyłabym na nawiązanie kontaktu wzrokowego i grzeczne "przykro mi, nie mamy", lub coś w tym stylu. Pracownicy tego sklepu są zdjae się przepracowani ponieważ jest ich zbyt mało, lub po prostu nieuprzejmi. Mam nadzieję, że kierownictwo zwróci uwagę na poprawę jakości ich pracy i uprzejmość wobec klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.