Opinie użytkownika (3)

Podłogi czyste, towar...
Podłogi czyste, towar przejrzyście wyłożony. Pani z obsługi pomogła mi znaleźć cenę produktu, która gdzieś się zapodziała. Pani przy kasie przesympatyczna pomimo późnej pory, zaoferowała założenie karty stałego klienta i wszystko dobrze wytłumaczyła. Trzeba uważać na promocje, np. zapachowy velvet na promocji i tak jest droższy od zwykłego poza nią

Monika_2597

23.08.2013

Tesco

Placówka

Tychy, Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Po telefonicznym skontaktowaniu...
Po telefonicznym skontaktowaniu się z przedstawicielem firmy, przyjechał do mojego domu po około pół godzinie. Młody, sympatyczny przedstawiciel jak przystało na handlowca nie przedstawił od razu najkorzystniejszej oferty. Godzinę montażu dopasował do mojego grafiku już na następny dzień. Została ona potwierdzona smsem. Niestety pan od montażu zadzwonił po 8 rano, że jemu tamta godzina nie pasuje i czy może być za 15 minut. Na szczęście udało mi się wynegocjować godzinę, o której mogłam być w domu. Montaż przebiegł szybko i bezproblemowo. Internet działa bez zarzutu

Monika_2597

22.08.2013

UPC

Placówka

Sosnowiec, Partyzantów 9A

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj zostałam zaproszona...
Wczoraj zostałam zaproszona telefonicznie na rozmowę do doradztwa finansowego Open Finance w związku z nową w ofercie firmy lokatą. Pierwsze wrażenie było pozytywne, Pan z którym rozmawiałam chciał nawet przesłać mi mapkę dojazdu do oddziału. Na miejscu bez zbędnego czekania trafiłam do klimatyzowanego prosto, ale schludnie urządzonego biura. I wtedy zaczęły się schody... Wydawało mi się, że jeśli jestem zapraszana "na rozmowę" to pracownik nakreśli mi warunki nowej lokaty. Nic bardziej mylnego, zostałam od razu bez zbędnych wstępów zapytana, jaką kwotę chciałabym wpłacić. Kiedy zapytałam o wydrukowanie mi warunków założenia takiej lokaty (celem przeanalizowania w domu - o takiej możliwości usłyszałam przez telefon), pracownik stwierdził, że trudno będzie coś znaleźć. Dopiero po moich naleganiach i stwierdzeniu, że niepotrzebnie się fatygowałam, panu udało się coś wydrukować i cudem udało mi się z niego wyciągnąć, że aby wpłacić pieniądze na tą lokatę trzeba założyć nowe konto, na którym musi być miesięczny przychód 1000 zł + operacje kartą na 200 zł, w innym wypadku opłata za prowadzenie wynosi 9,99 zł. Następnie zapytałam się o to, czy lepiej korzystać z kont ROR, czy może lepiej samemu kupować obligacje. Wtedy pracownik, albo zwęszył klienta, albo przejął się kiepskim początkiem i wytłumaczył mi bardzo rzetelnie (rysując wykresy i pokazując gotowe przeliczenia w arkuszu excel) różnicę namawiając na konto ROR.

Monika_2597

22.08.2013

Open Finance

Placówka

Tychy, Grota Roweckiego 62

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi