Jeśli chodzi o wiedzę oraz kompetencje personelu to sytuacja nie przedstawia się najgorzej ale jednak pozostawia wiele do życzenia. Pracownicy poszczególnych działów zostali przeszkoleni pod względem teoretycznym oraz co do posiadanego asortymentu natomiast problem pojawia się w momencie gdy trzeba coś doradzić. Problemem jest także znalezienie osoby odpowiedzialnej za dany dział, gdyż często zdarza się że jedna osoba odpowiedzialna jest za kilka stanowisk.
Personel jak najbardziej kompetentny, doskonale orientujący się w proponowanym asortymencie. Pracownicy bardzo mili, dobrze się prezentujący, bardzo dobrze znający ofertę swojego banku. W umiejętny sposób potrafią zachęcić do skorzystania z ich usług. Oferta korzystna jednak czas jaki bank potrzebuje do podjęcia decyzji np o kredycie jest trochę za długi, za to obsługa próbuje to zrekompensować w różny sposób, myślę że z pozytywnym skutkiem. Placówka banku zaprojektowana zarówno w nowoczesnym jak i bardzo przytulnym stylu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.