Byłam ostatnio w Banku BGŻ w celu uzyskania informacji na temat kredytu. Gdy weszłam do oddziału jedna z Pań spytała w czym może pomóc, powiedziałam w skrócie, że potrzebuję wziąć kredyt i chciałabym zasięgnąć informacji na ten temat. Zostałam skierowana do innej Pani, po czym po krótkim dialogu, ta Pani również odesłała mnie do kolejnej koleżanki i tak właśnie biegałam od biurka do biurka. Nie byłam skomplikowanym klientem, gdyż potrzebowałam ok 20 tys. kredytu i oczekiwałam przedstawienia mi oferty banku, czyli zasad udzielenia, kosztu kredytu, wysokości rat tzw. symulacji oraz informacji jakie dokumenty miałabym dostarczyć. Jedna z Pań stwierdziła, że kredyt jaki chcę wziąć jest za mały, ponieważ na rozwój działalności, inwestycję musiałabym wziąć min, 30 tys zł i dlatego zaproponowala mi limit w koncie w wysokości 3,5 tys. zł... Wniosek: chcę 20 tys., a mogę wziąć albo 30 tys. albo 3,5 tys. zł, bo inaczej to zaczął robić się problem, a jak te kwoty mają się do siebie - nijak, jednym słowem. W takim razie, Pani która mnie obsługiwała, porozumiała się ze swoją koleżanką po fachu i poprosiła abym przeszła do niej. W końcowym efekcie otrzymałam symulację jaką oczekiwałam, ale trwało to moim zdaniem zbyt długo. Przy tym wertowanie materiałów pomocniczych przez Panią obsługującą mnie, aby poinformować jakie dokumenty powinnam dostarczyć, aby zawnioskować o kredyt, było dość irytujące, ponieważ sprawiało to wrażenie jakby Pani po raz pierwszy szukała tych informacji. Moja wizyta w tym banku, pozostawiła mi odczucia jakby Panie nie posiadały pożądanej i oczekiwanej wiedzy i dlatego też pozbywały się problemu poprzez odsyłanie do koleżanki.
Tankuję na tej stacji swoje auto średnio raz na tydzień i jest to stacja, do której zawsze wracam, gdy potrzebuję uzupełnić bak. Wcześniej korzystałam z usług różnych stacji benzynowych, ale ta akurat najbardziej mi przypasowała, ze względu na jakość obsługi. Personel, który tam pracuje jest bardzo miły, uprzejmy, uśmiechnięty. Nie zdarzyło mi się jeszcze, aby czekać w kolejce do kasy, ponieważ kiedy jest większy ruch nawet Pani, która przygotowuje pyszną kawę WBC, również obsługuje klientów płacących za benzynę, a klientów powyższa stacja ma bardzo dużo i ruch nie jest wcale mały, a mimo to wszystko płynnie przebiega. Polecam z czystym sumieniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.