Wcześniej dokonałam rezerwacji telefonicznej. Pobyt na dwa dni. Po przybyciu do hotelu, okazało się, że rezerwacja została dokonana na 1 nocleg. Następnego dnia była konferencja i wszystkie pokoje zostały zarezerwowane. Jako klient czekałam na rowiązanie problemu ze strony hotelu ponieważ miałam potwierdzenie po dokonaniu przelewu. Muszę przyznać, że pracownicy potraktowali mnie bardzo dobrze. Zorganizowano mi pobyt następnego dnia w sąsiednim hotelu Kyriad oraz z racji tego, iż jestem dość częstym klientam hotelu dostałam zniżkę 5% na korzystanie z usług hotelowych przez rok.
Podczas zakupów klienci napotykają informacje o tym, że w przypadku zakupu jednego produktu drugi jest za grosz, 50% taniej lub w tej samej cenie. W dniu wczorajszym majać czas zrobiłam zakupy z takimi właśnie informacjami. Pozycji na paroagonie było ok. 25 szt. Przy kasie odliczono mi tylko za dwie sztuki zakupionych w promocji produktów. W punkcie obsługi klienta odliczono mi za jeden produkt. Pozostała część zakupów została zakupiona w normalnych cenach. Robiąc zakupy wiedziałam, że promocja trwała do dnia poprzedzającego, co było napisane drobnymi literami, ale etykiety z informacjami o promocjach nadal widniały przy półkach z produktami. Jest to świadome wprowadzanie klienta w błąd. Pani oczywiście poinformowała mnie, że promocja trwała do wczoraj i ona nie może mi wypłacić pieniędzy. Rozumiem Panią obsługującą w punkcie, gdyż ona wypełnia swoją pracę zgodnie z procedurami, winni są Kierownicy danych działów. Pani przeprosiła mnie i powiedziała, że nic w tej sprawie nie może zrobić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.