Opinia użytkownika: Monika_2011
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Podczas zakupów klienci napotykają informacje o tym, że w przypadku zakupu jednego produktu drugi jest za grosz, 50% taniej lub w tej samej cenie. W dniu wczorajszym majać czas zrobiłam zakupy z takimi właśnie informacjami. Pozycji na paroagonie było ok. 25 szt. Przy kasie odliczono mi tylko za dwie sztuki zakupionych w promocji produktów. W punkcie obsługi klienta odliczono mi za jeden produkt. Pozostała część zakupów została zakupiona w normalnych cenach. Robiąc zakupy wiedziałam, że promocja trwała do dnia poprzedzającego, co było napisane drobnymi literami, ale etykiety z informacjami o promocjach nadal widniały przy półkach z produktami. Jest to świadome wprowadzanie klienta w błąd. Pani oczywiście poinformowała mnie, że promocja trwała do wczoraj i ona nie może mi wypłacić pieniędzy. Rozumiem Panią obsługującą w punkcie, gdyż ona wypełnia swoją pracę zgodnie z procedurami, winni są Kierownicy danych działów. Pani przeprosiła mnie i powiedziała, że nic w tej sprawie nie może zrobić.