Zatrzymałam się dziś na stacji Orlen w celu zakupienia prowiantu. Po podejściu do kasy z napojem poprosiłam o hot-doga. Kasjerka nie zaproponowała skorzystania z zakupu zestawu pepsi plus hot-dog, mimo wybranego przeze mnie napoju coca-coli. Brak aktywnej sprzedaży, brak pytania o kartę vitay, brak kontaktu wzrokowego z klientem. Nie usłyszałam zaproszenia do nowego konkursu. Toaleta czysta, brak podpisania karty czystości o godzinę do tyłu. Kosz zapełniony.
Wybrałam się wczoraj na szybkie zakupy do hipermarketu Carrefour. Na stanowisku z wędlinami nikgo nie zastałam. Po kilku minutach wyłoniła się pani z obsługi. Zapytawszy się o wybrane wędliny usłyszałam "Promocja była rano teraz już nie ma". Poczułam się tak, ze nie stać mnie na lepsze wędliny. Po krótkim czasie zdecydowałam się na wędlinę gotowaną, usłyszałam "Proszę iść i zobaczyć czy jest". Byłam bardzo zdziwiona tą obsługa.
Wczoraj tankowałam na stacji Orlen. Niestety sama musiłam zatankować samochód, ponieważ podjazdowy pił sobie kawę. Kolejny raz zdarza mi się na tej stacji, że kasjerzy nie sprawdzają karty bankomatowej na podpis. Brak aktywnej sprzedaży, brak zapytania o fakturę inne standardy obsługi zachowane.
Kasjerka dobrze przyjeła moje zamówienie, zaproponowała dowolny produkt do potrzeb klienta. Płacąc kartą na podpis kasjerka nie sprawdziła podpisu widniejącego na karcie. Karta była całkiem innej osoby. Na stacji był spory ruch. Do kasy oczekiwało około 7 osób. Drugi kasjer, stał za stacją i palił papierosa z kolegą. Toaleta czysta, karta czystości podpisana.
Sprzedawca miły, uśmiechnięty, lecz nie zaproponował aktywnej sprzedaży. Zaproponował naliczenie punktów za zakupione produkty. Szybkie zrealizowanie zamówionych produktów.
W toaletach brak papieru toaletowego, a listy czystości nie podpisane. Posadzka w sklepie brudna. Na pólkach sklepowych brak podokładanego asortymentu. Podjazd czysty.
Na obsługę na stacji musiałam troszkę poczekać, ponieważ pracownik palił papierosa w wejściu na zaplecze. Postawa pracownika oraz wygląd- negatywny. Koszula wygnieciona i brudna. Brak aktywnej sprzedaży, toaleta brudna, lista czystości nie podpisana. Proponuję przeszkolić pracownika z obsługi klienta.
Obsługa z działu car-audio zainteresowana klientem. Pomoc w sprawdzeniu sprzętu oraz krótkie omówienie jego zalet. Osoba komunikatywna, posiadająca dużą więdzę na temat sprzedającego asortymentu. Sprzedawca uśmiechnięty do każdego klienta.
Dziewczyna obsługująca mnie nie była zorientowana jakie rozmiary posiada na sklepie, plątała się w wypowiedziach, należało z niej wszystko wyciągać. Nic od siebie nie dała. Miałam wrażenie kup i wyjdź lub o nic sie nie pytaj. Reszta obsługi tzn. dwie dziewczyny w jak najlepsze sobie rozmawiały, przy czym w sklepie było 3 lub wiecej klientów.
Zostałam miło zaskoczona w/w sklepie. Obsługa bardzo miła, zależy im na zdobyciu klientów. Otrzymałam pomoc w poszukiwaniu danej numeracji. Przy zakupie zostałam poinformowana, że mogę założyć sobie kartę stałego klienta. Kasjerka przedstawiła zalety tej karty.
Zadzwoniłam do restauracji w celu złożenia zamówienia. Na wstępie poinformowano mnie, że do miejsca mojego zamieszkania nie ma dowozu zamówienia (choć restauracja jest oddalona ok 7km od mojego miejsca zamieszkania). Zobowiązałam się podjechać po zamówienie sama, na miejscu odczułam brak kontaktu z klientem, jednym słowem (zabierz produkt i wyjdź). Po próbie nawiązania rozmowy odczułam niechęć, więc szybko uiściłam opłate i wyszłam. Po przyjechaniu do domu, okazało się, że potrawy nie są zgodne z moim zamówieniem, ale już nie chciałam się wracać i wszczynać kłótni z tego powodu. Jednym słowem dziś obeszłam się smakiem...
- Obsługa miła,
- Towar ładnie wyeksponowany na półkach i wieszakach (sklep czysty),
- Rzeczy w promocji w widocznym miejscu dla klienta,
- Udzielnie pomocy klientowi w wyborze odpowiedniego rozmiaru (bluzki, spodni),
- Wydanie paragonu, oraz reszty.
- Bardzo miła obsługa,
- Sprzedawczyni zaproponowała odpowiedni produkt zgodny z życzeniem klienta,
- Omówiła krótko jego zastosowanie,
- Paragon wraz z resztą został wydany,
- Sprzedawczyni podziękowała za zakupy, oraz zaprosiła ponownie.
- brak uzyskania pomocy od kasjerki (za drugim razem uzyskłam odpowiedź na moje pytanie),
- brak przywitania klienta,
- produkty należnie skasowane, oraz zapakowane,
- sklep czysty,
- ubrania ładnie zawieszone i poukładne na półkach,
- paragon wraz z resztą wydany.
- kasjerka przywitała klienta z uśmiechem na twarzy (ubiór schludny, identyfikator w widocznym miejscu),
- zaproponowała dowolny produkt do danej sytuacji,
- zapytała się o kartę vitay,
- brak poinformowania klienta o nowym konkursie,
- po zakończeniu obsługi klienta kasjerka wydała paragon, podziekowała i zaprosiła ponownie,
- w toalecie przykry zapach,
- karta czystości podpisana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.