Opinie użytkownika (3)

Zaobserwowałam zbyt małe...
Zaobserwowałam zbyt małe zainteresowanie pracowników klientami. W czasie mojej wizyty w sklepie na wszystkich działach damskim, meskim i dziecięcym ani razu nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał czy może w czymś pomóc. Próbowałamnaleźc produkt na dziale dziecięcym w odpowiednim rozmiarze i niestety nie miałam kogo zapytać o pomoc.

Monika_1568

16.02.2011

Reserved

Placówka

Jastrzębie Zdrój, Warszawska

Nie zgadzam się (0)
Nie pierwszy już...
Nie pierwszy już raz zaobserwowałam różnice cenowe pomiędzy ceną na regałach a kasą. Można by powiedzieć że jest to zjawisko nagminne i nie specjalnie ktokolwiek z personelu sie tym przejmuje. Na szczęście nauczyłam się zwracać szczególna uwagę na to za co i ile płace w tym sklepie. Personel przyjął praktykę, że w przypadku różnicy ceny artykuł mozna oddać w BOK i otrzymac swoje pieniądze. Ale czy napewno o to chodzi klientowi??? Napewno NIE!!!

Monika_1568

09.02.2011

E.Leclerc

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 35

Nie zgadzam się (6)
Obsługa miła, jednak...
Obsługa miła, jednak zamało personelu w stosunku do ilości klientów. Sprzedawcy dobrze przygotowani, z tak dokładnym podejściem do pracy, że źle odbija się to na czasie obsługi. Kolejka narasta w zastraszającym tempie, klienci coraz bardziej zniecierpliwieni. Sprzedawcy bardzo powoli i dokładnie pakują każdą porcję osobno. Poza tym personel kompetentny, wybór asortymentu bardzo duży, w różnym przedziale cenowym.Sytuacja zaobserwowana w sklepie spożywczym Delima na stoisku mięsnym.

Monika_1568

08.02.2011

Delima

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi