Zaobserwowałam zbyt małe zainteresowanie pracowników klientami. W czasie mojej wizyty w sklepie na wszystkich działach damskim, meskim i dziecięcym ani razu nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał czy może w czymś pomóc. Próbowałamnaleźc produkt na dziale dziecięcym w odpowiednim rozmiarze i niestety nie miałam kogo zapytać o pomoc.
Nie pierwszy już raz zaobserwowałam różnice cenowe pomiędzy ceną na regałach a kasą. Można by powiedzieć że jest to zjawisko nagminne i nie specjalnie ktokolwiek z personelu sie tym przejmuje. Na szczęście nauczyłam się zwracać szczególna uwagę na to za co i ile płace w tym sklepie. Personel przyjął praktykę, że w przypadku różnicy ceny artykuł mozna oddać w BOK i otrzymac swoje pieniądze. Ale czy napewno o to chodzi klientowi??? Napewno NIE!!!
Obsługa miła, jednak zamało personelu w stosunku do ilości klientów. Sprzedawcy dobrze przygotowani, z tak dokładnym podejściem do pracy, że źle odbija się to na czasie obsługi. Kolejka narasta w zastraszającym tempie, klienci coraz bardziej zniecierpliwieni. Sprzedawcy bardzo powoli i dokładnie pakują każdą porcję osobno. Poza tym personel kompetentny, wybór asortymentu bardzo duży, w różnym przedziale cenowym.Sytuacja zaobserwowana w sklepie spożywczym Delima na stoisku mięsnym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.