Opinie użytkownika (3)

Często robię zakupy...
Często robię zakupy w tym supermarkecie, ceny są tu dobre, zawsze są jakieś atrakcyjne promocje np 2 towary w cenie jednego czasami jednak trzeba uważać żeby nie kupić czeoś drożej niż zapłaciło by się za to w małym sklepiku np pasztet profi w tesco 1,90 w osiedlowym sklepie Koral 1,70. Personel zawsze jest bardzo miły, kasjerki zawsze witają klientów przy kasie i pytają czy ma Pan/Pani kartę stałego klienta, na którą można zbierać punkty za zakupy, a następnie wymieniać je na kupony rabatowe. Sprzedawcy oraz osoby wykładające towar zawsze pomagają w znalezieniu poszukiwanego przez klienta towaru. Personel nosi koszulki polo z logiem sklepu, wyglądają skromnie i dobrze prezentują sklep. Czas obsługi w tesco jest różny. Czasami, gdy jest dużo ludzi to trzeba długo czekać w kolejce, ale zazwyczaj obsługa idzie sprawnie. Wygląd miejsca obsłgi jest dobry, nawet jak się coś rozleje na taśmę od razu jest ścierane przez kasjerkę.

Monika_1450

05.09.2010

Tesco

Placówka

Golub-Dobrzyń, Żeromskiego 13

Nie zgadzam się (27)
Obsługa w banku...
Obsługa w banku jest bardzo miła, bank ma ładny wystrój jednak dużym minusem banku jest fakt, że nie udziela kredytów hipotecznych poza tym oferta banku jest konkurencyjna choć ceny kredytów gotówkowych są trochę wyższe niż np w PKO BP liczba klientów z mojej obserwacji jest niewielka pewnie jest to spowodowane faktem, że ta placówka została dość niedawno otworzona

Monika_1450

01.09.2010

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (29)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa i profesjonalne doradztwo w sprawie kredytów, jedynym minusem był czas oczekiwania na swoją kolej bank powinien zwiększyć liczbę miejsc obsługi klientów indywidualnych oraz zatrudnić dodatkową osobę do obsługi kredytów hipotecznych poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń do tej instytucji.

Monika_1450

01.09.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (25)
23.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi