Absurd w słóżbie zdrowia. Trafiłam do tego szpitala skierowana z innego, poniewa tu był dyżur. Pielęgniarka w recepcji zrobiła wielkie oczy, że dzisiaj mają dyżur. Poprosiła oinformacje skąd o wiemy. Nie ważny był pacjent z urazem kolana. Osobę, która nie mogła stanąć na jednej nodze wysłała na 2ie pięrto. Pajęt skacząc na jednej nodze po długim korytarzu dotarła do lekarza. Ten stwierdził, że on tu nic nie pomoże i kazał do recepcji o jednej nodze. Pani w recepcji zrobiła ogromne oczy i był zła,że wróciliśmy. Czekaliśmy pół godziny na rejestrację. Wspomnę, że pani ciągle jadła bułkę, mówła z pełną buzią. Czekaliśmy godzine na prześwietlenie, ale związku z tym, że była to sobota nic nie udało się załatwić. Obecnie pacjent czeka na limity i nadal niemoże chodzić. Pozdrawiamy Panią z bułką i jej dobry humor.
Uważam, że pracowncy tego kina są bardzo mili, uśmiechają się serdecznie.W kinie pojawiłam się z osobą o kulach, sprzedający bilety na parterze z włanej inicjatywy powiedział gdzie jest winda która ułatwi dostanie się na pięroz kinowymi salami. Pani bardzo mila zaprosiła do środka i wytłumaczyła jak posługiwać się okularami 3D w przypadku posiadania zwykłych okularów. Szkoda, żę bilety w tym kinie są takie drogie.
Poszłam z zamiarem kupna upatrzonego TV. Sprzedawca zaproponował inny TV zaproponował inny model. Chwilę zaczęłam zastanawiać się nad decyzją. Wmiędzy czasie pzyszedł Pan zainteresowany kilkakrotnie drższym TV. Czekałam ponad 30min, aż znowu stanę się atrakcyjnym klienem. Tamten klient otrzymał wiecej informacji na temat funkcjonalności sprzętu. Bardzo źle odebrałąm przerwaną obsługę bez uprzedzenia
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.