Silver Screen

(3.85)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (20 z 23)

Obsługa w kinie...
Obsługa w kinie na najwyższym poziomie. Mimo że kolejka była długa, działały dwie kasy. W kasach pracownicy sprawnie obsługiwali klientów. Byli przy tym mili i sympatyczni. Pani dokładnie nas poinstruowała, o której godzinie zaczyna się seans, ile czasu potrwają reklamy i o której godzinie film się rozpocznie. Ponieważ miał być to film 3D, poinstruowała nas kiedy i w jaki sposób otrzymamy okulary. Pani wydająca okulary również bardzo sympatyczna. W kinie głośniki ustawione były na odpowiednim poziomie, fotele były wygodne, była również odpowiednia temperatura. Polecam.

Jolanta_367

16.10.2015

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Kino najlepsze lata...
Kino najlepsze lata ma już za sobą. Jedna osoba sprzedaje napoje, bilety, a potem je sprawdza. Niestety nie ma czasu wskazać, gdzie znajduje się sala na którą mamy udać się na seans, gdyż zwyczajnie nie ma na to czasu, bo musi obsługiwać następnych klientów. Dodatkowo kino ma słabe projektory, które lata świetności mają już dawno za sobą. Z kolei sala kinowa nie była za czysta. Na moim fotelu widoczne były ziarna popcornu po poprzednim seansie.

zalogowany_użytkownik

08.06.2015

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Podchodząc do kasy...
Podchodząc do kasy w kinie czujemy zapał i energię osoby nas obsługującej, wszystkie nasze pytania bądź wątpliwości są szybko rozwiewane. Obsługa zarówno w sekcji kasowej jak i obsługującej klientów jest miła i służy pomocą oraz potrafi obiektywnie wypowiedzieć się w każdym temacie. Cały kompleks kinowy jest również czysty i sprawia wrażenie eleganckiego mimo iż codziennie przechodzą tamtędy tysiące ludzi. repertuar kinowy jest ustawiony w widocznym miejscu oraz dostępne są ulotki filmowe dzięki czemu mamy pogląd na każdy film i możemy zdecydować spokojnie co chcemy obejrzeć. Przechodząc do stanowisk z jedzeniem również będziemy mieli szeroki wybór asortymentu, który uprzyjemni nam seans filmowy. Filmy wyświetlane są w technologiach cyfrowych z najwyższą jakością dźwięku i obrazu powodując niezapomniane wrażenia filmowe z jakimi nie spotkamy się oglądając film w domowym zaciszu.

zarejestrowany-uzytkownik

08.03.2013

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
W niedzile zapragnalem...
W niedzile zapragnalem z nazyczona obejrzec film, pomyslelismy o Silver Screen mozna fatwo do neigo w lodzi dojechac, kilkoma tranwajami lub 98 autobusem. Na stronie wybralismy i i za rezerwowalismy dwa bilet, robi sie to dosc latwo. 30 minut przed seansem trzeba byc wczesniej by rezerwacja byla wazna. Miejsce przy kasie czyste, personel schludnie ubrany mily i profesjonalny.W sali czysto, nei wiem czy przed kazdym senasem sprzataja, ale my natrafilsmy na napisy z poprzedniego filmu.Jak zwykle poztywne wrazenei z kina.

wisnia_4

30.10.2012

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Będąc w Łodzi...
Będąc w Łodzi postanowiłam z chłopakiem wybrać się do kina. Bilety kupiliśmy wcześniej przez internet ( dodatkowa opłata za wysłanie smsa z linkiem do biletu), dzięki czemu nie musieliśmy przychodzić wcześniej po odbiór biletów. Kino jest bardzo duże i posiada kilka sal. Niestety, wyposażenie sal nie jest najlepsze. O ile rzędy można łatwo odnaleźć to znalezienie swojego miejsca gdy na sali jest ciemno graniczy z cudem. numerki znajdują się na dole foteli i są ciemne. Trzeba sobie poświecić telefonem lub latarką. Poza tym fotele są niskie i ustawione pod takim kontem, że jak z przodu siedzi ktoś wysoki to zasłania ekran. Mi ktoś zasłaniał napisy.

Agnieszka_3050

11.09.2012

Placówka

Łódź, Piotrkowska

Nie zgadzam się (0)
Zazwyczaj do kina...
Zazwyczaj do kina jeżdżę do Cinema City w Manufakturze. Tym razem okazało się, że Muppety są wyświetlane w Silver Screen. I bardzo tego żałuję. Wizyta ta zaliczona jest do nieudanych i wiem, że więcej się tam nie pojawię. Jeden plus pojawił się jako pierwszy i ostatni. To parking. Podziemny, dwupoziomowy co oznacza dużo miejsca. Jednak gdy z moją rodziną już tam zaparkowałam pojawiły się pierwsze pytania. Jako, że w tym kinie byliśmy pierwszy raz jechaliśmy i parkowaliśmy "na czuja". Przy wjeździe na parking jest automat przed szlabanem ale żadnych informacji, kierunkowskazów co dalej robić - nic, zero. Patrząc na innych ludzi robiliśmy dokładnie to samo co oni. Byliśmy na miejscu godzinę przed czasem by przypadkiem nie stracić rezerwacji. Byłam zszokowana gdy zobaczyłam ogromne kolejki ustawione do 2 (słownie dwóch) kas. Nie traciłam jednak nadziei, że uda się nam dotrzeć na czas na seans. Niestety co chwila ktoś miał pretensje do kasjerów i gdy dotarłam do sprzedającego bilety pana, wiedziałam już skąd te pretensje. I nam, pan powiedział, że rezerwacji nie ma u nich w systemie (jak kilku osobom przed nami). Nie pozostało nam nic innego jak miejsca w pierwszym rzędzie. Akurat jednak wybiła godzina 15.00. System skasował wszystkie rezerwacje i zgarnęliśmy innym sprzed nosa 4 bilety. W bardzo ale to bardzo niemiłym klimacie. Dodatkowo - zero informacji, ustnej czy pisemnej, że trzeba stemplować bilety na parking by za niego nie płacić. To tez trzeba było podejrzeć u innych. Dalej poszło już gładko choć ciasno. Samo czekanie pod salą było czymś nieprzyjemnym, bo ciągle ktoś przechodząc się o nas obijał. Podsumowując: 3 x 24 zł za bilet normalny plus 15 zł za ulgowy były naprawdę źle wydanymi pieniędzmi. Kilka minusów za organizację, obsługę, kompetencje personelu, ciasnotę. Nie stawiam -5 ponieważ kino było czyste, ładne i miało podziemny, duży parking.

Małgorzata_1552

13.02.2012

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na środę z orange, niestety nie dotarłam na czas i rezerwacja została anulowana. Chciałam wybrać inne wolne miejsca po czym pani obsługująca obróciła tablet i kazała wybrać sobie, więc kliknełam palcem i wskazałam miejsca.Następnie usłyszałam "czy ja kazałam pani wybrac miejsca? proszę zobaczyć co pani zrobila i bla bla...". Zapytałam ją czy mówiła żeby nie dotykać?? Nie dość że spieszyłam się na seans to ta dała mi wykład przy kasie że nigdy się nie dotyka takich urządzen, po czym zapytałam czy ekranu bankomatu tez nie dotyka??. Jakos się udało, w kinie siedziałam w czapce i szaliku było z - 15, na dworze było cieplej. To był najgorszy seans!

Karolina_1315

11.02.2012

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Silver Screen do...
Silver Screen do kino w którym każdy Łodzianin był chociaż raz. Lokalizacja w samym centrum, przy Galerii Łódzkiej. Możliwość rezerwacji oraz kupienia biletów online z wybieraniem miejsca na sali. Wnętrze podobne do centrum handlowego, nieco kiczowate, ale czyste. Zaskakująco brudne toalety, które odpychały. Obsługa to młodzi, kontaktowi ludzie, w razie potrzeby udzielają dobrych wyjaśnień. Sale komfortowe, siedzenia również. Oferta w postaci najbardziej znanych i popularnych filmów - kino masowe. Ceny niestety bardzo wysokie.

Łodzianin

17.12.2011

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (2)
Korzystając z wolnego...
Korzystając z wolnego weekendu postanowiłam wybrać się do Silver Screena z przyjaciółką i przy okazji wykorzystać bilet, który wygrałam, wypełniając ankietą dla Jakości Obsługi. Nie była to moja pierwsza wizyta w tym kinie i za każdym razem moje wrażenia są pozytywne. Miejsca zarezerwowałam w internecie, dzięki czemu zostałam jeszcze szybciej obsłużona w kasie. Bardzo cieszy mnie to, że Multikino jest partnerem Paybacka i za bilet mogę zapłacić uzbieranymi wcześniej punktami. Otrzymałam także zniżkę na zakupy w Realu. Ceny są naprawdę niewysokie, za bilet ulgowy nawet w weekend trzeba zapłacić 15zł, a kupując go przez internet tylko 13. Dzięki dużej ilości sal, ten sam film wyświetlany jest w ciągu dnia kilka razy, dlatego każdy znajdzie dla siebie dogodną porę. Jakość dźwięku i obrazu jest naprawdę świetna. Przed lub po seansie można też coś zjeść, napić się kawy lub pograć w bilard. Na pewno jeszcze nie raz tutaj wrócę.

zarejestrowany-uzytkownik

12.12.2011

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (1)
Na stronie internetowej...
Na stronie internetowej multikina pokazała się informacja o promocyjnych cenach biletów na długi czerwcowy weekend. Postanowiliśmy iść z dzieciakami na bajkę. Pierwsze wrażenia były pozytywne: brak kolejek przy kasach, brak tłoku, mało osób na sali. Jednak sama projekcja to jakaś pomyłka.Na bajki chodzi się z dziećmi,a one nie są zbyt cierpliwe i długo nie usiedzą w miejscu. Seans miał się rozpocząć o 11:20, ale niestety reklamy przed bajką trwały ponad pół godziny i dzieciaki miały już dosyć! Finał był taki, że w połowie bajki wyszliśmy z kina.

Eklerka

29.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W sobotnie popołudnie...
W sobotnie popołudnie a właściwie wczesny wieczór udałam się z przyjaciółmi do kna Silver Screen aby po ciężkim tyodniu itensynej racy zrelaksować się..I przyznam że udało się to wyśmieicie!A to dlatego, że dopisały humory nasze i pracowników kina ;-)Jak to w weekend ludzi było dość dużo ale obsła miła, uprzejma i rezolutna co sprawiło, że naet cny biletów nas ie odstraszyły, a możliwość wybrania miejsc porawła jeszcze bardziej nastroje;-) Naprawdę miło spędzony czas!I udało nam się co najważniejsze zrelaksować ;-) Polecam

zalogowany_użytkownik

11.04.2011

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (2)
Często chodzę do...
Często chodzę do kina z rodziną i zawsze jest to Silver Screen na Targówku. Kino znajduje się w Centrum Handlowym, gdzie przy okazji można zrobić zakupy. Zazwyczaj wcześniej rezerwujemy bilety przez internet - www.silverscreen.com.pl/targowek. Trzeba je odebrać najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem seansu. W ten sposób oszczędzamy czas, przy kasie wystarczy podać numer rezerwacji i rodzaje biletów. .Wszystko sprawnie i bezproblemowo. Bogaty repertuar – każdy znajdzie coś dla siebie. Ja ze swoją rodziną, najczęściej wybieramy filmy w 3D. Poza tym kino organizuje też inne ciekawe imprezy i rozrywki, jak np. transmisje na żywo czy maratony filmowe. Ceny biletów - nie są wygórowane, zresztą pewnie we wszystkich kinach ceny biletów są porównywalne. Obsługa miła i życzliwa. W sytuacji, gdy np. seans zostaje odwołany z przyczyn technicznych, dzwoni pracownik kina i informuje o tym :-). Sale czyste, posprzątane. Dobry dźwięk i jakość obrazu. W całym kinie jest 12 sal. które są klimatyzowane. Na terenie kina znajduje się barek z przekąskami, gdzie obowiązkowo kupujemy popcorn. Dodatkowo jest tez mała kawiarnia, gdzie można usiąść przy stoliku i napić się kawy. Wielki plus za czyste i pachnące toalety. Kino godne polecenia.

zarejestrowany-uzytkownik

10.01.2011

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (7)
Często chodzę do...
Często chodzę do kina a jednym z moich ulubionych jest kino Silver Screen ze względu na dobry dojazd z każdej dzielnicy Łodzi oraz miłą atmosferę w kinie. Ostatnio wybrałam się na film "Śniadanie do łóżka". Bilety zarezerwowałam przez internet co jest dużym plusem kina, ponieważ nie trzeba specjalnie po bilet jechać do kina i stać w kolejce. Zarezerwowany bilet należy odebrać 30min przed rozpoczęciem seansu. Obsługa jest bardzo miła, z chęcią pomagają w szukaniu swojej sali kinowej. Cały budynek jest czysto utrzymany, mamy możliwość zakupu popcornu, coli i innych tego typu atrakcji w bufecie. Jakość filmu jest na najwyższym poziomie, nie ma problemu z zacinaniem się filmu czy z głośnością. Fotele są bardzo wygodne. Kino organizuje częste promocje, można zakupić bilet za jedyne 10 zł, ceny regularnych biletów też nie są drogie od poniedziałku do piątku do godziny 17 studenci płaca 11 zł, zaś w pozostałe dni 15zł. Zachęcam wszystkich do korzystania z usług kina Silver Screen.

zarejestrowany-uzytkownik

23.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że pracowncy...
Uważam, że pracowncy tego kina są bardzo mili, uśmiechają się serdecznie.W kinie pojawiłam się z osobą o kulach, sprzedający bilety na parterze z włanej inicjatywy powiedział gdzie jest winda która ułatwi dostanie się na pięroz kinowymi salami. Pani bardzo mila zaprosiła do środka i wytłumaczyła jak posługiwać się okularami 3D w przypadku posiadania zwykłych okularów. Szkoda, żę bilety w tym kinie są takie drogie.

Monika_1383

20.10.2010

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (9)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z córką na poranek filmowy dla maluchów. W trakcie seansu były spore kłopoty techniczne, kilkakrotne włączanie filmu, zaczynającego się od reklam, problemy z dźwiękiem, ze światłem. Po min. 10 minutach opóźnienia, co wystawiło cierpliwość mniejszych klientów na sporą próbę, puszczono bajki. Seans trwał dalej bez zakłóceń. Po zakończeniu nie zapalono świateł, co zdecydowanie utrudniało ubranie dzieci i opuszczenie sali. Niespiesznie zebrałam rzeczy. Ogarnęłam wzrokiem salę, była dobrze sprzątnięta, na podłodze nie było widać śmieci rzucanych przez poprzedników. Można powiedzieć, że obsługa zadbała o dostosowanie sali do potrzeb małych dzieci. Przy wyjściu tata jednego z dzieci zwrócił uwagę pani z obsługi na niedociągnięcia techniczne. Niestety pani nie przyjęła uwagi jak na pracownika przystało, natomaist w niegrzeczny sposób poinformowała zwracającego jej uwagę pana, że teraz takie informacje nie są już istotne i mógł powiedzieć o tym wcześniej. Pan zwrócił uwagę, że trudno byłoby mu opuścić dziecko i iść informować obsługę o problemach, co do których zresztą sądził, że są ich świadomi (kilkakrotne próby puszczenia filmu wyglądały na świadome działaeni). Pani nadal w bardzo niemiły sposób odpowiadała, że z pewnością pan przesadza i niepotrzebnie porusza taką kwestię w tej chwili. Do dyskusji włączyło się kilki innych rodziców, ja zaś przysłuchiwałam jej się z pewnej odległości. Po pewnym czasie druga pani z obsługi nachyliła się do koleżanki i szepnęła jej coś do ucha - po tej informacji pani odeszła od stanowiska, zostawiając grupę rodziców bez słowa. Rodzice rozeszli się. Opisana sytuacja mimo niewłączenia się w dyskusję wywołała u mnie naprawdę niemiłe uczucia - obsługująca pani wykazała się brakiem kompetencji i znajomości jakichkolwiek podstaw technik obsługi klienta. Następnie zjechałam z córką na dół i wyszłam z kina.

zarejestrowany-uzytkownik

10.10.2010

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (8)
Do kina Silver...
Do kina Silver Screen wybrałem się na film Avatar w technice 3 D. Kino to znajduję się przy jednej z głównych ulic miasta. Po wejściu do kina musimy udać się ruchomymi schodami na ostatni poziom budynku (kino jest 4 poziomowe). Więc mamy szanse na obejrzenie całości atrakcji, które to multikino nam oferuję. Do dyspozycji mamy pizzerie, restauracje chińską oraz pub ze stołami do bilardu i grami zręcznościowymi. Po zakupie biletu możemy także skorzystać z tradycyjnego bufetu popcornu i pepsi. Całości stylizacji jest bardzo nowoczesna i utrzymana w czystości. Sale projekcyjne są klimatyzowane a jakość wyświetlanych filmów stoi na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem polecam wszystkim to kino.

Tomasz_540

23.02.2010

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (28)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu posiadam kartę kinomana, na która można było zbierać punkty a później te punkty wymieniać na nagrody. Przy wyrobieniu tej karty należało podać wszystkie swoje dane tj. m.in. imię, nazwisko, tel, adres mailowy itp. Na skrzynkę mailową dostawałam zawsze jakieś informacje dotyczące premier, na komórkę natomiast jakieś klucze, hasła, które mogłam przy zakupie biletu wymieniać na rabaty cenowe. Moje zdziwienie nastąpiło w chwili kiedy byłam ostatni raz w kinie i podaję kartę w celu nabicia punktów, a Pani mi mówi, że już nie mają takiej akcji KINOMANA, została zakończona. Wszystko rozumiem, tylko dlaczego klient nie został o tym wcześniej poinformowany, czy to na maila czy tez na komórkę. Reklama - jak najbardziej tak, a jeśli chodzi o wymianę punktów to już nie. Uważam się oszukana, sądzę że nie tylko ja. Naprawdę miałam dużo punktów, które chciałam wymienić na coś fajnego, coś z czego byłabym zadowolona.

zalogowany_użytkownik

18.06.2009

Placówka

Gdynia, Skwer Kościuszki

Nie zgadzam się (24)
Zadzwoniłem do kina...
Zadzwoniłem do kina Silverscreen w celu zarezerwowania dwóch miejsc na film Popiełuszko w dniu dzisiejszym. Operatorka linii przedstawiła się i zapytała w czym może pomóc. Zapytałem się o godziny seansów ww. filmu na dzień dzisiejszy; Pani przedłożyła mi wszystkie możliwe opcje. Wybrałem godzinę 19.45...pani zapytała czy moga być miejsca w przedostatnim rzędzie na środku ekranu (z resztą bardzo dobre); przytaknąłem temu wyborowi. Pani podała mi numer rezerwacji oraz poinformowała, że bilety należy odebrać 30 minut przed seansem. Podziękowałem serdecznie (Pani operator także) i pożegnałem się.

Marcin_143

13.03.2009

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Bywałam w wielu...
Bywałam w wielu kinach Silver Screen ale obsługa w Złotych Tarasach jest zdecydowanie najlepsza: począwszy od kasjerek, które obsługują wszystkich bardzo sprawnie i nawet bardzo długa kolejka trwa moment, poprzez sprzedawców w punkcie z przekąskami. Pan obsługujący mnie był bardzo sympatyczny i potrafił dobrze doradzić. Świetne jest także oznakowanie w kinie, które jest przecież znacznych rozmiarów.

zarejestrowany-uzytkownik

04.09.2008

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (31)
Niezwykle miła obsługa:...
Niezwykle miła obsługa: bileterzy chętni do pomocy, sprzedawcy smakołyków nie szczędzą sprzedawanych rzeczy. Zaletą są czyste toalety. Samo kino, atmosfera i dźwięk bez zarzutów. Sprzedawca biletów przepuścił moją koleżankę mimo, iż nie miała legitymacji szkolnej. Uznaje to za neutralne.

zarejestrowany-uzytkownik

21.08.2008

Placówka

Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (31)

Silver Screen

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Silver Screen?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa w kinie...
Obsługa w kinie na najwyższym poziomie. Mimo że kolejka była długa, działały dwie kasy. W kasach pracownicy sprawnie obsługiwali klientów. Byli przy tym mili i sympatyczni. Pani dokładnie nas poinstruowała, o której godzinie zaczyna się seans, ile czasu potrwają reklamy i o której godzinie film się rozpocznie. Ponieważ miał być to film 3D, poinstruowała nas kiedy i w jaki sposób otrzymamy okulary. Pani wydająca okulary również bardzo sympatyczna. W kinie głośniki ustawione były na odpowiednim poziomie, fotele były wygodne, była również odpowiednia temperatura. Polecam.